Oleiros critica con un autobús estático que el 1A no siga hasta Santa Cristina

Oleiros critica con un autobús estático que el 1A no siga hasta Santa Cristina
Ángel García Seoane presenta el cartel protesta / Mónica Arcay

Un autobús urbano ‘estático’ para denunciar que “incomprensiblemente” la Xunta “impide a prórroga do convenio para que o 1A poida seguir desprazándose ata Santa Cristina a partir do vindeiro 1 de xuño”, indicó el alcalde del municipio, Ángel García Seoane. 


El mandatario oleirense trasladó al espacio que ocupa la marquesina hasta la que en dos semanas debería llegar del 1A, su malestar por la actitud del Gobierno de Alfonso Rueda,  y su indignación con la conselleira Ethel Vázquez, a la que acusó de anteponer los intereses de una empresa a los de los ciudadanos  de A Coruña y de Oleiros.


Según el regidor, que escenificó su enfado acompañado por casi todo su equipo, Infraestruturas “está a posicionarse do lado dunha empresa privada que reclama 49.000 euros ao Concello de Oleiros sen xustificación”, y utiliza esta cuestión como “motivo para impedir a posta en marcha do servizo”, añadió Seoane.
 

 

 

 

“A Xunta está facendo de ‘cobradora do frac’ dunha compañía” cuando, “se realmente quere defender o transporte público” lo que tendría que hacer sería autorizar ña renovación del convenio “e que despois nos leve aos tribunais” para que sean estos quienes diriman “se o Concello de Oleiros ten que pagar 49.000 euros” a esta compañía en concepto de indemnización, comentó también el alcalde, Ángel García Seoane.


Para el Ayuntamiento de Oleiros, los usuarios no son los mismos en una y otra línea y que, en consecuencia, “non hau perxuizo”, pero que, en cualquier caso, “quen tería que reclamar o pago deses cartos é a empresa, non a Xunta” y la conselleira de Infraestruturas e Mobilidade “debería defender por encima de todo o interese xeral da cidadanía e non o lucro dunha empresa privada” para lo que “En Oleiros... Non hai Billetes!”.

 

‘Escándalo’

“Isto é un escándalo e nós non podemos pagar uns cartos que non se nos xustifican, sen cifras de usuarios, de autobuses...”, continuó el alcalde insistiendo en que los municipios como Oleiros no tienen competencias en transporte público y es la Xunta la que tiene que asegurar que se ofrezcan los servicios necesarios a los vecinos y evitar coches en las carreteras, pero “non só non o fai, senón que nós o facemos e ela se nega”, resumió Seoane. 


Convencido de que la actitud de Vázquez responde al “sectarismo político” que en su opinión utiliza la conselleira, instó a la empresa a acudir a los tribunales si se considera afectada, pero que “Oleiros non vai aboar nin un só euro” y esto pueda ser motivo para la negativa de la Xunta. 

 

 

Oleiros critica con un autobús estático que el 1A no siga hasta Santa Cristina

Te puede interesar