El BNG de A Coruña pide frenar el "tirapuxa" entre el Dépor y el Ayuntamiento

El Bloque emplaza a ambas partes a sentarse a dialogar y cooperar
El BNG de A Coruña pide frenar el "tirapuxa" entre el Dépor y el Ayuntamiento
Estadio de Riazor

El portavoz del BNG en el Ayuntamiento de A Coruña, Francisco Jorquera, lamenta “a falta de diálogo e os continuos tirapuxas entre o Goberno Local e o Deportivo”.

 

“O que esperan as coruñesas e os coruñeses da principal institución da cidade, o Concello, e da principal institución deportiva, o Dépor, é diálogo e cooperación”, afirma.

 

La situación actual “é mala para a cidade e é mala tamén para o deportivismo”, engade Jorquera, polo que “emprazamos a Goberno Local e a Deportivo a que senten a falar, a que dialoguen e a que teñan vocación de cooperar”.

 

Sobre el Ayuntamiento, el portavoz del Bloque le pide que en la "relación coas entidades da cidade, mais tamén dentro da propia Corporación Municipal, actúe con diálogo e transparencia”. “Na Corporación Municipal da Coruña”, denuncia Jorquera, “aínda carecemos da máis mínima información sobre como se vai reformar e ampliar o estadio de Riazor, en que prazos, como se vai financiar, canto lle vai custar ao Concello, quen vai ser o operador privado que entre na operación e a cambio de que”.

 

Sobre ello, remarca, “carecemos de información”, por lo que emplazan "o Goberno Local a que practique o diálogo e a transparencia en todos os ámbitos”.

 

El llamamiento del BNG se une también al lanzado este jueves desde las filas del PP: "Hay que remar todos juntos, la polarización no es buena, sentémonos a hablar", apunta el portavoz popular, Miguel Lorenzo.

 

"Las formas no son adecuadas y el Ayuntamiento tiene que hcer una reflexión", añadió el popular, en relación al cumplimiento del convenio de cesión de recinto deportivo. “Esta discrepancia pública no es buena para ciudad ni para los coruñeses", certificó.

El BNG de A Coruña pide frenar el "tirapuxa" entre el Dépor y el Ayuntamiento

Te puede interesar