El ANPA del CPI Castro Baxoi remitió un escrito a Educación en el que advierte de la necesidad de construir un instituto en Miño. “O CPI Castro Baxoi atópase ao límite da súa capacidade, acollendo actualmente a 576 estudantes, mentres que no municipio hai preto de 900 rapaces e rapazas en idade escolar”, por lo que está casi en colapso, y “co crecemento urbanístico previsto, esta cifra non fará máis que aumentar”, exponen los solicitantes, que también alertan de que, incluso en este momento, muchos alumnos se ven obligados a desplazarse a otros municipios para estudiar, como Pontedeume y Betanzos.
En ambos casos, son centros masificados, lo que “supón un grave prexuízo económico, loxístico e social para as familias, ademais de romper coa continuidade educativa no entorno”, recoge el escrito del Castro Baxoi.
En su solicitud, registrada en el Ayuntamiento de Miño y en la Xunta, proponen una “reunión urxente para comezar a traballar conxuntamente nunha solución real e inmediata” para la situación de la educación en Miño. Porque, como dicen, “a educación é un dereito, non un privilexio”, y por eso “loitamos por un futuro digno para a nosa mocidade”.