La Confederación Galega de Personas con Discapacidade (Cogami), la Rede Europea contra a Pobreza (EAPN) en Galicia, la Federación Galega de Esclerose Múltiple (Fegadem), las asociaciones Raíña Paraíso y Arraianas, y la Fundación Meniños. Estas han sido las seis entidades distinguidas en la cuarta edición de los Premios de Boas Prácticas en Servizos Sociais de la Diputación de A Coruña. El acto de entrega, al que asistieron el presidente provincial, Valentín González Formoso; la diputada del ámbito, Mar García Vidal; representantes de las asociaciones, y alcaldes y alcaldesas de todo el territorio, se celebró en Palexco.
“Estes premios serven para recoñecer o mellor traballo do mundo: o de acompañar e coidar, e tamén para facer visible ante a sociedade o papel fundamental das entidades sociais como piar fundamental do noso benestar colectivo”, intervino Formoso.
La Diputación de A Coruña dota con 42.000 euros esta convocatoria (7.000 para cada una) con la intención de contribuir a seguir desarrollando y consolidando su actividad social.
PREMIADOS |
cogamiEn el apartado de Traxectoria 2025, resultó premiada la Confederación Galega de Persoas con Discapacidade, con actividad desde 1989.
EAPN GaliciaEn Investigación Científica se reconoció a EAPN por su “manual para la inclusión sociolaboral con personas vulnerabilizadas”.
|