Denuncian "manobras de presión" para cambiar el criterio de la alcaldesa de Bergondo sobre la Urbanización de A Longueira

Denuncian "manobras de presión" para cambiar el criterio de la alcaldesa de Bergondo sobre la Urbanización de A Longueira
Alejandra Pérez Máquez, en una imagen de archivo, pasa al lado de uno de los planos de Bergondo | AEC

 

Alternativa de Bergondo denuncia "manobras de presión para forzar a vontade urbanística da alcaldesa" en relación con la Urbanización de A Longueira. El edil Juan Fariña afeó la conducta de Alejandra Pérez Máquez, a la que acusa de haber mantenido "unha reunión secreta con promotores de A Longueira coa presenza dun histórico socialista" y "de costas ao seu socio e ao concelleiro de Urbanismo", apuntó el portavoz de Alternativa dos Veciños en el municipio y titular de la Concejalía de Infraestructuras, Urbanismo y Medio Ambiente en la coalición PSOE-AVV.

 

Según apuntó, en el encuentro, celebrado en la sede municipal, estuvieron "representantes dos intereses vinculados co proxecto de urbanización da Longueira e o coñecido exeurodeputado e exalcalde de Betanzos, Antolín Sánchez Presedo". Un extremo que no negó Alejandra Pérez Máquez, quien incidió en que "eu non teño reunións clandestinas con ninguén" y que, en este caso, atendió una solicitud de cita por parte de unos ciudadanos, a los que recibió en su despacho en San Cidre. Sin embargo, desde la organización que preside el oleirense Ángel García Seoane quisieron "deixar constancia" de que "Alternativa dos Veciños e PSOE forman en Bergondo un goberno de coalición" y que Juan Fariña "é o concelleiro de Urbanismo".

 

 

"Deslealdade"

En este sentido, Fariña sostiene que no se le informó "nin antes nin despois" acerca del contenido de las conversaciones, de las conclusiones o de "outros posibles aspectos que se trataran nesa reunión clandestina" con lo que, en su opinión, lo ocurrido "denota unha profunda deslealdade da socia de goberno socialista con relación a Alternativa dos Veciños de Bergondo".

 

Pero para la alcaldesa, "falar de deslealtade e de feitos graves alegando este motivo só pode entenderse ou polo descoñecemento absoluto do funcionamento diario do concello ou, o que é peor, pola busca dun rédito electoral", añadió la regidora, quien añadió que "o concelleiro de Urbanismo forma parte dun grupo de goberno e o que ten que facer é poñerse a traballar para os veciños e veciñas de Bergondo".

 

Así, aclaró "nós non queremos entrar en loitas electorais, unhamaneira de actuar que parece ser moi común no seu partido, estamos centrados no traballo do día a día, que é moito, como el sabe, con reunións incluídas", dijo Pérez.

 

En cualquier caso, para AVV, "o verdadeiramente importante e urxente nestes momentos" para el municipio es que la alcaldesa "teña a valentía suficiente como para resistir toda canta presión urbanística se presente ante ela, por moi avalada ou acompañada que esta veña por exdirixentes ou exfiguras socialistas" y que "leve a aprobación inicial do PXOM de a pleno, antes das eleccións de maio" porque "pódese e débese facer" y porque "como xa lle dixemos en dúas ocasións anteriores, para sacar adiante esa aprobación, contará cos votos favorables de Alternativa dos Veciños". 

 

Denuncian "manobras de presión" para cambiar el criterio de la alcaldesa de Bergondo sobre la Urbanización de A Longueira

Te puede interesar