Arteixo aprueba por unanimidad la propuesta del BNG en defensa de la Atención Primaria

Arteixo aprueba por unanimidad la propuesta del BNG en defensa de la Atención Primaria

El pleno de Arteixo aprobó por unanimidad las propuestas presentadas por el BNG. En una de ellas, en defensa de la Atención Primaria, los nacionalistas denunciaban “a profunda crise estrutural que sofre, agravada agora pola pandemia”. Además, en la moción solicitaban aumentar el 12% al 25% los presupuestos destinados a este área, así como instar a la Consellaría de Sanidade “a acabar coa precariedade laboral e contratar máis recursos, melloras organizativas para que as persoas poidan acceder aos centros e circuítos seguros de mobilidade no seu interior”.


Asimismo, en al apartado de ruegos y preguntas, el BNG preguntó por el punto en qué se encuentra “o Plan Municipal de Fomento do Autoconsumo Fotovoltaico”, a lo que el Ayuntamiento de Arteixo respondió que “en setembro encargouse un estudo sobre o desenvolvemento das enerxías renovabéis no municipio, e o prazo é de 4 meses polo que en xaneiro debería estar dispoñible”, indicaron desde el BNG.


En cuanto a la situación de la AC415, los nacionalistas indicaron que “o alcalde recoñeceu que no tramo entre SolyMar e Meicende aínda está sen pintar, e será a partir do 10 de xaneiro cando a empresa retomará os traballos”.


Además, en materia de seguridad vial, Calvelo reconoció “o mal estado das vías en Chamín, Sorrizo e Figueiroa e comprometeuse en facer o inventario solicitado polo BNG” y, preocupados por la situación de Axuda no Fogar, anunciaron que “está calibrando a asignación dos traballadores a unha ou outra” zona de Arteixo. 

Arteixo aprueba por unanimidad la propuesta del BNG en defensa de la Atención Primaria

Te puede interesar