Bergondo lleva mañana a pleno un presupuesto de 7,1 millones para el próximo año

La alcaldesa charla con el delegado del Gobierno en una visita reciente
|

El Gobierno de Bergondo llevará al pleno de mañana los presupuestos de 2022, que ascienden a 7.146.760,83 euros, 300.000 euros más que los del ejercicio anterior, destacando un incremento en Servicios Sociales.


La alcaldesa, Alejandra Pérez Máquez, precisa que “nesta ocasión foi posible realizar o orzamento con antelación pero iso tamén implica que se utilizou para iso un criterio de prudencia absoluta, incluíndo só as subvencións xa concedidas e das que existe certa garantía polo que, como adoita ser habitual en Bergondo, o orzamento estará 

en continuo crecemento e incorporaranse novos investimentos”.


La regidora apunta que esta es una propuesta creada con el objetivo de “investir en mellorar a calidade dos veciños, de aí o aumento do crédito nos programas de Servizos Sociais, unha liña de actuación que vén sendo a habitual neste Goberno local desde sempre”. “Sabemos que o contexto cambiou, e estamos saíndo da crise, pero a nosa función é continuar apoiando e reforzando os programas de axuda ao tecido económico de Bergondo para así non deixar a ninguén atrás”, señaló Pérez Máquez.


Además, destacó la continuada apuesta del Gobierno local de “ir mellorando, pouco a pouco, todos os servizos e infraestruturas de Bergondo, renovando os camiños, ampliando o saneamento para cubrir todo o municipio e deseñando novos espazos e equipamentos que fagan máis doado o seu día a día”.


El Ayuntamiento ha aumentado el crédito correspondiente a programas de dependencia como el servicio de Axuda no Fogar, que asciende a 677.042,34 euros, el de Envellecemento Activo y el de Universo Diverso, que llegan este año a 155.000 euros. Además, se consignan 40.000 euros a ayudas de emergencia social, concluyen.

Bergondo lleva mañana a pleno un presupuesto de 7,1 millones para el próximo año