El BNG lamenta que los presupuestos autonómicos se olviden de As Mariñas

El BNG lamenta que los presupuestos autonómicos se olviden de As Mariñas
Foto de archivo del parque del Pasatiempo/AEC

El BNG criticó de forma contundente los presupuestos de la Xunta para la zona de As Mariñas. “Puro continuísmo rutineiro que anula calquera posibilidade de reactivar unha comarca altamente produtiva como esta. Non hai ningún proxecto propio dun goberno galego incapaz de xerar ilusión na veciñanza das Mariñas”, criticó la diputada nacionalista Mercedes Queixas.


El partido gallego lamentó que estos presupuestos “adíen un ano máis a solución ao grave problema de contaminación que padece a ría de Betanzos”. Para la formación nacionalista, los 260 000 euros para actuaciones de saneamiento y depuración en Betanzos y Paderne “non son, nin de lonxe, suficientes para poñer fin aos vertidos de augas fecais e industriais que padece a ría practicamente a diario. Máis se, como ven acontecendo os últimos anos, estas cantidades despois non pasan a investimento real e quedan no anuncio que cada ano nestas datas fai o PP”, ironiza Mercedes Queixas. 


En este sentido, la diputada recordó que “o saneamento da ría tiña que estar rematado na súa totalidade ao acabar 2015 e vemos que tampouco será en 2022 cando se finalice”.


Desde el BNG también se quejan de que los impuestos autonómicos tampoco dedican los fondos necesarios para poder dotar a Betanzos de un centro de día o reforzar los servicios sanitarios, algo que consideran prioritario.


Además, otra de las reclamaciones es que las nuevas cuentas tampoco han tenido en cuenta la rehabilitación del parque del Pasatiempo, un lugar que supone una verdadera referencia de la localidad de Betanzos, pero que de momento sigue a la espera de que se realicen las mejoras necesarias. 

El BNG lamenta que los presupuestos autonómicos se olviden de As Mariñas

Te puede interesar