Cambre denuncia pintadas en la obra colaborativa del último Cromático Mural Fest

Cambre denuncia pintadas en la obra colaborativa del último Cromático Mural Fest
Los desperfectos se produjeron en el mural del edificio Lumieira

El Ayuntamiento de Cambre encontró varias pintadas en el nuevo mural colaborativo situado en el edificio Lumieira. La elaboración de la obra, que contó con la participación de cuarenta vecinos, se convirtió en una de las actividades estrella de la IV edición del Cromático Mural Fest.


El concejal de Deportes e Xuventude, Daniel Mallo, lamenta “estes actos vandálicos, máis aínda cando ensombrecen o traballo realizado pola propia cidadanía, que se implicou, desde o primeiro momento, para embelecer unha das zonas máis urbanas do municipio”, expuso el edil, quien incidió en que el evento nació, precisamente, “co obxectivo de reducir este tipo de actos e de ensiñarlle á mocidade que as pintadas poden ser toda unha arte”. 


Mallo pide a la ciudadanía que “respecte o traballo realizado tanto polos veciños e veciñas, como polos artistas de renome que impartiron as sesións formativas ao longo da semana” y agradece “ás persoas que si coidan e respectan estes traballos”. Además, el municipio estudiará el endurecimiento de las multas por cometer este tipo de actos vandálicos.


Painting for others

Por otra parte, Cambre ha sido uno de los ayuntamientos seleccionados en el proyecto Painting for others, con el que se rehabilitan viviendas de familias con pocos recursos.


En concreto, se trata de una iniciativa de la ONG Cooperación Internacional y, a través de la misma, se actuará en tres viviendas de Cambre.


La responsable municipal de Benestar Social, Lúa Sanguiñedo, señaló que estas medidas “supoñen unha mellora para a calidade de vida das familias en risco de exclusión”.

Cambre denuncia pintadas en la obra colaborativa del último Cromático Mural Fest

Te puede interesar