La Diputación destina nueve millones a la hostelería y las agencias de viajes

En la reunión participaron Valentín González Formoso y José Ramón Rioboo
|

La Diputación de A Coruña destina nueve millones de euros al PEL-Reactiva Hostalería, dirigido a este sector, al turismo y las agencias de viajes de la provincia, especialmente afectados por la crisis derivada de covid-19.


El presidente provincial, Valentín González Formoso, y el responsable de área de Emprego de la institución, José Ramón Rioboo, se reunieron con representantes da asociación Hostalería Federada de Galicia (Hospega). Un encuentro al que asistieron Antonio Fernández, Lois Lopes y Quín Riveiro y en el que González Formoso explicó que “as axudas se enmarcarán dentro do Plan de Emprego Local (PEL) provincial e súmanse aos 15,5 millóns de euros xa concedidos ao abeiro do Fondo PEL-Reactiva”, el programa a través del cual el ente provincial y los ayuntamientos coruñeses colaboran con miles de autónomos y pequeños empresarios afectados por la crisis en los noventa y tres municipios de la provincia de A Coruña.


“Este novo plan de axuda conta cun orzamento de 9 millóns de euros para manter a actividade económica e o emprego de sectores fundamentais na economía da provincia e de Galicia, como o da hostalaría, que tiveron que pechar de xeito prolongado e contaron con menos oportunidades de retomar o seu traballo”, expuso González Formoso.


“As administracións públicas debemos estar ao carón das persoas traballadoras e do tecido empresarial, composto na meirande parte por microempresas e autonómos e autónomas, non podemos deixar a ninguén atrás nesta crise”, apostilló el presidente de la Diputación de A Coruña.


Bases

Las bases del PEL-Reactiva Hostalería se publicaron ayer en el Boletín Oficial da Provincia (BOP). El programa está destinado “a persoas traballadoras por conta propia ou autónomas e microempresas dos concellos de menos de 50.000 habitantes que non resultaran beneficiarias das axudas PEL-Reactiva Fondo de Financiamento para a Reactivación Económica e Social da Provincia da Coruña”.


Las ayudas serán de 1.500 euros por beneficiario y el plazo de solicitud abrirá el día 3 de mayo a las 08:00. Este período permanecerá abierto hasta que se agote el crédito y las peticiones se podrán presentar por vía telemática a través de la plataforma SUBTeL https://sede.dacoruna.gal/.


Además, el Área de Turismo destina más de dos millones de euros “á mellora e profesionalidade do sector”, indicaron desde el departamento que dirige el vicepresidente Xosé Regueira.


Así, 1.263.636 euros se distribuirán entre entes de gestión, asociaciones, mancomunidades y consorcios turísticos para la mejora de la calidad y para la organización de actividades, y 787.812 tiene como objetivo la contratación de personal técnico para los municipios de A Coruña.


El BOP también publicó la resolución de las dos líneas de ayudas con las que Turismo “contribúe á mellora e profesionalización dun sector especialmente afectado” por la crisis, y precisamente “neste ano e, coa situación que estamos a vivir, estas dúas liñas de subvencións son aínda máis necesarias xa que suporán unha inxección económica de grande valor para as urxencias que se impuxeron despois da aparición da covid-19”.


“Tanto os distintos entes de xestión como os concellos, precisan adaptar o sector a esta nova situación e ofrecer destinos de calidade, seguros e saudábeis e estas axudas serán importantes para conseguilo”, añadió el vicepresidente, Xosé Regueira. 

La Diputación destina nueve millones a la hostelería y las agencias de viajes