Bergondo afirma que el proyecto de Gandarío “no es el definitivo”

Bergondo afirma que el proyecto de Gandarío “no es el definitivo”
El Ideal Gallego-2014-04-15-018-61160ddb

“El proyecto no es definitivo”, aclaró Alejandra Pérez Máquez. Este fue, según explicaron los vecinos, uno de los argumentos esgrimidos por la alcaldesa de Bergondo, para negarles una copia del proyecto de la EDAR (Estación Depuradora de Augas Residuais) de Gandarío.
Los afectados, acompañados por la candidata de BNG al Parlamento Europeo, Ana Miranda, registraron su escrito de solicitud en el Ayuntamiento de Bergondo. “Temos todo o dereito a ter acceso e recibir copia do proxecto, segundo a directiva europea de información medioambiental, do 2003, calquera persoa que o solicite ten dereito a ter acceso e recibir copia dos proxectos medioambientais nos que se invisten fondos da Unión Europea”, indicó Miranda.
En este sentido, los nacionalistas anunciaron su intención de “enviar unha carta ao comisario europeo de Medio Ambiente para deixar constancia desta situación e exixir que se lle dea acceso á veciñanza”, de la misma manera que en su momento denunciaron el caso en Bruselas: “A comisión europea xa anunciou que ía solicitar máis información ao estado español sobre este proxecto, mais parece que imos ter que deixar constancia tamén das irregularidades no propio procedemento de tramitación”, añadió la aspirante nacionalistas, arropada por representantes del BNG.
“Reclamamos poder falar coa alcaldesa para deixar constancia da ilegalidade de non permitir o acceso a este proxecto, mais negouse a recibirnos alegando que tiñamos que solicitar unha cita por escrito”, apuntó David Carro, del grupo de Bergondo.
Para los nacionalistas, no resulta lógico que “que se anuncie na web municipal que se pode consultar o proxecto e resulta que é mentira”, añadió Carro.
Desde el Ayuntamiento de Bergondo incidieron en que el proyecto no es definitivo, ya que se detectaron una serie de modificaciones respecto a la propuesta inicial de Medio Ambiente. Según el consistorio, el arquitecto municipal analizó el documento remitido desde San Caetano y se le plantearon una serie de dudas, por lo que Pérez Máquez pidió aclaraciones a la Xunta, cuya respuesta estarían esperando aún en Bergondo. n

Bergondo afirma que el proyecto de Gandarío “no es el definitivo”

Te puede interesar