El BNG de Betanzos pide la dimisión del jefe territorial de Educación

“O xefe territorial de Educación minte cando afirma que o novo colexio sempre foi deseñado como un aulario”, aseguran desde el BNG en referencia al nuevo colegio de Betanzos. Por estas declaraciones, los nacionalistas piden la dimisión del Indalecio Cabana.
“Non se pode permitir semellante falta de respecto á comunidade escolar e a toda a veciñanza de Betanzos”, critica el concejal Henrique del Río. Le recuerdan que el xefe territorial “non está a facer favor ningún, nin construíu el o novo colexio dos seus cartos, e parécenos impresentable que pida aplausos por exercer un cargo público”.
Además, exclaman que hasta hace un mes, todas las referencias que se hicieron sobre al nuevo inmueble, se realizaron como un nuevo colegio, nunca como un nuevo apartado del Vales Villamarín.
“Non sabemos se este señor sabe que nun estado supostamente democrático os pais, o claustro e o resto de veciños temos todo o dereito a queixarnos polo que consideramos inxusto e a decididir en que e como se van investir os cartos dos impostos de todos nós”, sentencia el portavoz nacionalista.
Considera Del Río que incluir las nuevas aulas bajo la gestión del Vales Villamarín, solo responde a un criterio económico para “recortar gastos a costa da calidade do ensino público”. A ello añaden que “ter un colexio con dous pavillóns separados máis de 400 metros e que supera os mil alumnos sexa máis beneficios para a calidade do ensino, máis ben, todo o contrario”. Recuerdan asimismo que trasladaron este tema al Parlamento y que no han obtenido respuesta. n

El BNG de Betanzos pide la dimisión del jefe territorial de Educación

Te puede interesar