Rueda reivindica desde Culleredo que ningún ayuntamiento es "inalcanzable" para el PPdeG

Rueda reivindica desde Culleredo que ningún ayuntamiento es "inalcanzable" para el PPdeG

El líder del PPdeG, Alfonso Rueda, reivindicó desde Culleredo que ningún ayuntamiento es "inalcanzable" para el PPdeG: “Fan falla ilusión, ganas e propostas, porque o cambio é posible”. Rueda, junto al líder provincial de los populares, Diego Calvo, arropó a las candidatas del partido a las alcaldías de Culleredo, Oleiros y Cambre. 

 

Calvo señaló en el acto que el área metropolitana de A Coruña está "chamada a ser un referente" y afeó a los regidores de la zona que sean "incapaces de entenderse” y solo se comuniquen “a través de críticas, denuncias e nos xulgados”. En su opinión los principales perjudicados son los vecinos de Culleredo, Oleiros Cambre, que ven su entorno en parálisis. 

 

Por su parte, la candidata del PP a la Alcaldía de Culleredo, Izaskun García, presentó “un equipo de persoas preparadas, formadas, traballadoras, honradas e honestas que veñen á política a dar o mellor de si para, dunha vez por todas, xestionar os recursos que deben construír un concello mellor” y que aspira a conseguir un municipio “onde vivir, onde traballar e onde investir” tras 40 años de socialismo.

 

Mientras, Loli Silva, candidata popular por Oleiros, reivindicó la experiencia y renovación de su equipo y resumió todo ello en las plabras "ilusión y compromiso":  “Queremos poñer ás persoas no centro de todas as decisións e facer de Oleiros un concello participativo, aberto e transparente en materia de xestión pública”.

 

Por último, Diana Piñeiro, candidata del PP a la Alcaldía de Cambre, se comprometió a modular su falta de experiencia con sus ganas de estar "onde faga falta": “Comprométome a estar onde faga falta para que a xente de Cambre se sinta orgullosa do seu concello. É certo que non temos experiencia, pero a ganas non nos gana ninguén”.

Rueda reivindica desde Culleredo que ningún ayuntamiento es "inalcanzable" para el PPdeG

Te puede interesar