La Marea pide la reactivación del Plan de Infraestructura Verde

Jardines de Méndez Núñez, en una imagen de archivo/AEC
|

La portavoz de la Marea Atlántica, María García, pide la inmediata reactivación del Plan de Infraestructura Verde del Ayuntamiento, que se aprobó en el pasado mandato, “pero que Inés Rey mantén paralizado e sen plan de actuacións”.


La formación refleja que “un recente informe do Instituto de Salud Global de Barcelona, publicado na revista ‘The Lancet’, amosa que A Coruña é a décima cidade de Europa con peor acceso a zonas verdes”.


Calidad de vida

La Organización Mundial de la Salud señala la relación entra la escasez de zonas verdes en las áreas urbanas y el incremento de la mortalidad, pero “agora este estudio europeo aplica os datos e recomendacións a un milleiro de cidades en 31 países europeos. Así, na lista de urbes con peor acceso a parques e xardíns A Coruña ocupa o posto número 10, tendo só a outra cidade do Estado en peor posición”.


En concreto, la OMS recomienda tener una zona arbolada a menos de 500 metros de casa. “E na Coruña, un 67% da poboación non cumpre ese requirimento, o que se traduce en peor calidade de vida, e nunha renuncia a enfrontar a crise climática. Tamén se recomenda ter, de media, unha árbore por cada tres habitantes, pero na Coruña temos so unha para cada 15 persoas”. 

La Marea pide la reactivación del Plan de Infraestructura Verde