El Ayuntamiento de Oleiros demanda que la Xunta contrate la obra del párking de Lorbé

|

El Ayuntamiento de Oleiros demanda que la Xunta contrate la obra del aparcamiento de Lorbé. La Vía Ártabra es una infraestructura viaria ideada para comunicar lo municipios de la comarca, desde Lorbé hasta la A-6 en A Rocha.


La Xunta ejecutó ya varias fases de este proyecto, dicen desde Oleiros, “deixando sen facer os últimos 200 metros de conexión co porto de Lorbé, onde estaba prevista a creación dun aparcadoiro para mellorar os actuais accesos principalmente para camións de carga e descarga e dotar de mellores servizos os mariñeiros e persoas usuarias en xeral”.


El Ayuntamiento sostiene que la Xunta prometió, en varias ocasiones, la creación de esta infraestructura para la que ya dispone de los terrenos que fueron expropiados antes del inicio de las obras de la Vía Ártabra. “Ademais, dáse a circunstancia de que o proxecto contempla a instalación dun bombeo de augas residuais para evitar que as poucas casas que hai na zona e as empresas vertan directamente ao porto”.


Oleiros reclamará una vez más que la Xunta contrate esta obra. “A Consellería do Mar debe actuar de inmediato para acabar coas verteduras no porto”. 

El Ayuntamiento de Oleiros demanda que la Xunta contrate la obra del párking de Lorbé