El BNG critica el estado de “abandono y degradación” del parque de Santa Margarita

|

El portavoz del BNG en María Pita, Francisco Jorquera, ha dirigido una pregunta al Ejecutivo local en relación al “estado de abandono en que se acha o parque de Santa Margarida, unha situación de degradación moi preocupante que está a pór en risco a integridade dalgúns dos seus elementos patrimoniais máis emblemáticos, como o seu muíño”, recuerdan.


Jorquera alega que se han hecho eco de usuarios del parque, las cuales denuncian que el antiguo molino está sin una de sus aspas y próximamente estará sin techo. “Esta situación provoca que o conxunto estea pechado cun valado de aceiro que ademais está completamente oxidado”, relata el portavoz nacionalista.


Denuncian que el “calamitoso aspecto actual” del molino “reflicte o abandono xeral en que se atopa o Parque de Santa Margarida, un espazo de máis de 50.000 metros cadrados que constitúe un dos pulmóns verdes da cidade”.


El BNG recuerda que el pasado mes de mayo la alcaldesa, Inés Rey, anunció la ejecución de un plan director a desarrollar en 14 fases y con una inversión de tres millones de euros, por lo que piden conocer los plazos en que se llevará a cabo. 

El BNG critica el estado de “abandono y degradación” del parque de Santa Margarita