La Xunta aporta 2,8 millones de euros a la Universidad para innovación

Campus de Elviña / Quintana
|

El rector de la Universidad, Julio Abalde, y el conselleiro de Cultura, Educación e Universidades, Román Rodríguez, firmaron ayer en la Rectoría un convenio mediante el que la Xunta aportará a la institución educativa 2,8 millones de euros para acciones de innovación académica, digitalización, renovación tecnológica e infraestructuras.


Por su parte, e rector reconoció el apoyo da Consellería de Cultura, Educación e Universidades. “Nunha situación de pandemia agradecemos á Consellería que nos acompañase para superar esta situación nun ano atípico, en que as universidades fomos quen de manter as nosas actividades”, manifestó Abalde, asegurando categórico que “tivemos na Consellería un aliado”.


Curso atípico

Rodríguez manifestó su agradecimiento “á Universidade agora que remata o curso máis atípico e complexo da historia recente”. El conselleiro valoró “o traballo organizativo e de liderado grazas ao cal salvamos unha situación moi difícil con notable éxito”.

Al convenio de ayer, le seguirá la semana próxima otro por un importe de 4,4 millones de euros para proyectos de la investigación. 

La Xunta aporta 2,8 millones de euros a la Universidad para innovación