La comarca responde a los cribados masivos con la seguridad de que serán de ayuda

La comarca responde a los cribados masivos con la seguridad  de que serán de ayuda
Los ciudadanos reciben la citación para acudir a las pruebas a través de mensaje de texto en sus móviles | QUINTANA

Tras los cribados realizados en Arteixo y Carral, y a la espera de conocer el informe de resultados del de Betanzos, que se completó este sábado, el Servicio Galego de Saúde se centra en los de Cambre y Culleredo, que se extenderán durante más de una semana, hasta el día 14. El delegado de la Xunta en A Coruña, Gonzalo Trenor, visitó las instalaciones de la Universidad Laboral, en Acea de Ama, hasta donde se desplazan los vecinos de ambos municipios entre 18 y 60 años citados a través del móvil para someterse a los test PCR. En concreto, se convocará 17.187 vecinos de Culleredo y 15.550 de Cambre.


Trenor recordó que la citación “estáse a realizar mediante un sms a todos aqueles seleccionados que teñen un móbil rexistrado na súa tarxeta sanitaria” y agradeció la colaboración ciudadana en estos cribados porque “este importante esforzo realizado polo Sergas permite axudar a acotar os casos positivos e se suma aos estudos de sospeitas e das contornas dos casos positivos detectados”, indicó Trenor.


En cuanto a los criterios que determinan la oportunidad de este tipo de muestras, recalcó que “ao longo dos meses da pandemia a Dirección Xeral de Saúde Pública, conxuntamente, coa Xefatura Territorial de Sanidade da Xunta determinan os concellos e os colectivos aos que é recomendable realizar a proba en base á análise da situación de diversos indicadores, non só cifras absolutas de casos”, indicó del delegado de la Xunta antes de recordar a que estos se unen otros que, de manera periódica, se realizan entre los “colectivos sociais residentes e profesionais dos centros sanitarios, e a outros colectivos como Policía Local ou persoal do Servizo de Axuda no Fogar”.


En cuanto a la incidencia acumulada en los municipios del área coruñesa, desciende en todos, salvo en Oleiros (+14) que se sitúa en 629. Además, aunque reducen los casos, por encima de mil continúan Betanzos (1.667), Arteixo (1.348) y Sada (1.054). Bajan del millar Cambre (917), Culleredo (878), Abegondo (851), Bergondo (784) y Carral (640).


Entre los ayuntamientos de la comarca betanceira, Coirós se mantiene por encima de mil en cuanto a la incidencia acumulada en los últimos catorce días, con 22 casos activos de Covid-19, dos menos que Oza-Cesuras.


Protección para el SAF

El Ayuntamiento de Vilasantar aprobó en pleno una mocion del BNG para dotar de “medidas específicas” el personal del Servizo de Axuda no Fogar (SAF).


Los nacionalistas consideran que “as traballadoras do SAF realizan desde o inicio da crise sanitaria un traballo imprescindíbel e importantísimo”, por lo que todas las medidas que se adopten en relación con este servicio, “ deben ser prioritarias e urxentes”, en tanto cada día realizan visitas a distintas viviendas para atender dependientes “polo que o risco é maior tanto para elas como para as persoas” a las que prestan asistencia y, en este sentido se acordó establecer para ellas “un calendario de PCR co seguimento dos servizos socias” e instar a la Xunta “a que considere a este colectivo como persoal en primeira liña, precisaron desde Vilasantar.


“Cremos –continuaron– que é moi importante xa que o feito de protexer as estas traballadoras significa tamén protexer a persoas cunha saúde vulnerábel e podemos entre todas e todos mellorar a seguridade con medidas como estas” para el SAF.

La comarca responde a los cribados masivos con la seguridad de que serán de ayuda

Te puede interesar