REDACCIÓN > A CORUÑA
A raíz del accidente ocurrido el pasado lunes y que provocó un importante atasco en la zona de Lonzas, el portavoz y concejal de Esquerda Unida, César Santiso, hizo un llamamiento a unha actuación integral en materia de mobilidade que facilite aos coruñeses e coruñesas reducir a utilización do vehículo privado a motor fomentando medios alternativos de transporte como a bicicleta, asemade de apostar decididamente por un transporte público colectivo económico e de calidade.
César Santiso asegura que los coruñeses tienen dos grandes preocupaciones: o desemprego e o estado caótico do tráfico. Critica, a renglón seguido que semella que algúns só préstanlles atención durante as eleccións a estas cuestiones. Esquerda Unida asegura que vigilará por el desarrollo de políticas que permitan mejorar estos aspectos, tal e como demanda a veciñanza.
Santiso sostiene que o problema de mobilidade na Coruña non se soluciona con grandes infraestruturas a desenvolver en anos, dejando correr la cuestión, senón que se necesita vontade e valentía política. Desde Esquerda Unida se vuelve a reivindicar el Plan Integral de Mobilidade Universal e Sostíbel (Pimus), basado en un transporte público amplo, eficaz e económico.