Esquerda Unida sitúa el tráfico como la segunda preocupación de los coruñeses, tras el desempleo

|

REDACCIÓN > A CORUÑA
 A raíz del accidente ocurrido el pasado lunes y que provocó un importante atasco en la zona de Lonzas, el portavoz y concejal de Esquerda Unida, César Santiso, hizo un llamamiento a “unha actuación integral en materia de mobilidade que facilite aos coruñeses e coruñesas reducir a utilización do vehículo privado a motor fomentando medios alternativos de transporte como a bicicleta, asemade de apostar decididamente por un transporte público colectivo económico e de calidade”.  
César Santiso asegura que los coruñeses tienen dos grandes preocupaciones: “o desemprego e o estado caótico do tráfico”. Critica, a renglón seguido que “semella que algúns só préstanlles atención durante as eleccións” a estas cuestiones. Esquerda Unida asegura que vigilará por el desarrollo de políticas que permitan mejorar estos aspectos, “tal e como demanda a veciñanza”.
Santiso sostiene que “o problema de mobilidade na Coruña non se soluciona con grandes infraestruturas a desenvolver en anos”, dejando correr la cuestión, “senón que se necesita vontade e valentía política”. Desde Esquerda Unida se vuelve a reivindicar el Plan Integral de Mobilidade Universal e Sostíbel (Pimus), basado en un transporte público “amplo, eficaz e económico”.

Esquerda Unida sitúa el tráfico como la segunda preocupación de los coruñeses, tras el desempleo