Marea Atlántica le reclama a Podemos que devuelva el acta de concejal de Isabel Faraldo

José García Buitrón e Isabel Faraldo | quintana
|

La Rede de la Marea Atlántica, en la que participaron más de 60 personas de forma física y telemática, aprobó la noche del viernes por unanimidad reprobar la decisión de Podemos Galicia de “romper o espazo de confluencia e facer un uso fraudulento” da acta gañada pola lista electoral que encabezou Xulio Ferreiro en 2019”, motivo por el que piden que devuelvan el acta de Isabel Faraldo.

“Reclámaselle que devolva a acta para que poida ser asumida por unha persoa disposta a integrarse no grupo municipal da Marea Atlántica, en igualdade de condicións e de acordo cos compromisos asumidos por todos os candidatos”, apuntan.

“Dereito á cidade”
La Rede reafirmó su apuesta por la Marea “como ferramenta útil na loita polo dereito á cidade na Coruña” y renovó su compromiso por “seguir a traballar polo que realmente importa: defender o ben común e mellorar a vida da veciñanza”. 

La asemblea denunció que “recoller unha acta e apartarse da candidatura á que se pertence constitúe toda unha fraude democrática: é o que se coñece como transfuguismo”. Por ello, exigen a Podemos una rectificación inmediata y, de no producirse, reclaman que Isabel Faraldo devuelva el acta que correspondía a Xiao Varela hasta que decidió abandonar la corporación municipal.

Los participantes también agradecieron las muestras de apoyo recibidas en los últimos días con respecto a este asunto.

Marea Atlántica le reclama a Podemos que devuelva el acta de concejal de Isabel Faraldo