Sada plantea cambiar el PXOM para introducir una alternativa de conexión a la Vía Ártabra

El Ideal Gallego-2019-05-04-016-7e8a1576
|

SadaMaioría priorizará la movilidad en el municipio en el mandato 2019-2023. En este sentido, uno de los propósitos a corto plazo de Benito Portela pasa por acordar con la Xunta la modificación del PXOM (Plan Xeral de Ordenación Municipal) para introducir una nueva alternativa de conexión con la Vía Ártabra. Además, intentará “darlle solución á necesidade de aparcadoiros públicos, polo cal poremos a disposición zonas de aparcadoiros disuasorios, no entorno do centro urbano”, indicaron desde la marea municipalista, que entiende que Sada, “con 16.000 veciñas e veciños, e que vai seguir a medrar, precisa de máis e mellores comunicacións, tanto viarias como peonís, dentro do propio municipio e coa área metropolitana de A Coruña”.

Entre sus previsiones está, y además con carácter inmediato, “aprobar e executar un plan especial de mobilidade municipal para crear as bases para mellorar a mobilidade no conxunto do Concello de Sada”. Tanto en materia de comunicación viaria como sendas peatonales, “baixo os principios de sustentabilidade ambiental, a eficiencia enerxética, a seguridade vial e a loita contra o cambio climático”, explica SadaMaioría.

Seguridad
Respecto a la seguridad, reclamarán a la Xunta y a la Diputación de A Coruña que se incremente en las carreteras de su competencia, “nomeadamente na estrada entre Taibó e Veigue e os accesos a Sada dende Oleiros”, y en cumplimiento de la normativa otrogarán “mediante concurso público, novas licenzas para taxis adaptados para o acceso e uso dos modos de transporte para persoas con discapacidade”, resumen.

En cualquier caso, los accesos, como cuestión pendiente y capital para Sada, son una de las claves de SM de cara al 26-M. Por eso, pretende “acordar coa Xunta a modificación do PXOM e, no seu caso, dos planos viarios comarcais para unha nova alternativa de conexión coa Vía Ártabra, que evite a prevista de saída do porto, dado o seu enorme impacto territorial e paisaxístico”, exigiendo igualmente los enlaces gratuitos con la AP-9 y la A-6.

Los aparcamientos disuasorios se dispondrán “mediante a execución das previsións do PXOM”, bien con acordos de cesión temporal de terrenos “con suficientes prazas para que estean dispoñibles e plenamente operativos ao longo do ano, en especial nos períodos de maior demanda”, expusieron los de Portela.

Sada plantea cambiar el PXOM para introducir una alternativa de conexión a la Vía Ártabra