Oleiros acusa al Gobierno de “demorar” la contratación del dragado de la ría de O Burgo

Oleiros acusa al Gobierno de “demorar” la contratación del dragado de la ría de O Burgo
Reunión entre administraciones para abordar el proyecto del dragado de la Ría de O Burgo XUNTA/ XOAN CRESPO 24/07/2020

El Ayuntamiento de Oleiros advierte de que el Gobierno de España “segue a demorar” la contratación el dragado de la ría de O Burgo. El alcalde oleirense, Ángel García Seoane, asegura que el encuentro virtual celebrado el pasado viernes entre el Ministerio de Transición Ecológica y Reto Demográfico, la Xunta y los municipios de A Coruña, Cambre, Culleredo y Oleiros resultó “unha nova tomadura de pelo” alertando “unha vez máis”, el “engano” y la “mentura” sobre la contratación de las actuaciones, que afecta al fondo de la ría de A Pasaxe.

Además, las obras se completarán con la ampliación de los paseos marítimos de Oleiros, Cambre y Culleredo..

Terrenos

García Seoane explicó que el Ejecutivo de Pedro Sánchez, a través del departamento de la vicepresidenta cuarta, Teresa Ribera, “esixe agora un certificado de dispoñibilidade dos terreos”, cuando los ayuntamientos “xa puxeron” a disposición de la Administración del Estado todo el suelo necesario, “agás aqueles terreos nos que se atopan as concesións do dominio marítimo terrestres, competencia do propio Goberno de España, non dos concellos”. añadió el mandatario municipal antes de considerar “alarmante” que el Ministerio de Transición Ecológica pida la paralización del marisqueo, “cando non hai marisco na zona na que se vai facer o dragado da ría do Burgo”.

“Non hai razón algunha para seguir retrasando o dragado da ría”, continuó el alcalde, que insistió en que “non se poden perder os cartos que se lograron xuntar ao longo destes tres últimos anos”, precisó Ángel García Seoane..

Según explicó, una parte de la inversión la aporta la Xunta “cos fondos que ían para a depuradora de Santiago de Compostela, que ascende a 24 millóns, e os outros 20 os poñía o Goberno”. l

Oleiros acusa al Gobierno de “demorar” la contratación del dragado de la ría de O Burgo

Te puede interesar