La Xunta urge a Fomento a autorizar el enlace de la Vía Ártabra y la AP-9

La Xunta urge a Fomento a autorizar el enlace de la Vía Ártabra y la AP-9
Oleiros. A Coruña A conselleira de Infraestruturas e Mobilidade, Ethel Vázquez, xunto co delegado territorial da Xunta na Coruña, Ovidio Rodeiro, supervisará as obras de construción do novo treito da Vía Ár

La Xunta y el Ayuntamiento de Oleiros apremian al Ministerio de Fomento a conceder cuanto antes la autorización necesaria para conectar la Vía Ártabra con la

AP-9. Así se expresaron la conselleira de Infraestruturas e Mobilidade, Ethel Vázquez Mourelle, y el alcalde oleirense, Ángel García Seoane, durante la visita de ambos a las obras que acaban de iniciarse en Iñás para unir la Nacional-VI y la AC-221.

En concreto, se construirá un tramo de tres kilómetros, además de otro para la conexión con el Polígono de Espíritu Santo.

Unas obras que, según expuso la conselleira, permitirán un ahorro de tiempo del 33% en el recorrido entre Oleiros y A Coruña, y que, una vez conectada con la autopista, “suporá un antes e un despois para a competitividade, a mobilidade e a seguridade viaria da área da Coruña”.

En el mismo acto, Ethel Vázquez advirtió de las complicaciones para conseguir la autorización por parte del Ministerio de Fomento para conectar la Vía Ártabra con la AP-9 y aclaró que para “non demorar máis” la obra, la Xunta optó por avanzar en este primer tramo hasta la AC-211. La conselleira apeló al “interés xeral” para exigir una respuesta al Gobierno del Estado.

“Este tramo –indicaron desde Infraestruturas e Mobilidade de la Xunta– supón a maior parte dos traballos a executar ata a autopista estatal, deixando previsto un modificado do contrato, sen necesidade dunha nova licitación, para executar unha segunda fase e poder conectar coa AP-9, tan pronto como o Ministerio de Fomento emita o informe favorable para o enlace”, que suporá unha mellora nas comunicacións e na competitividade de parques empresariais como o de Bergondo, Iñás ou o do Espírito Santo.

En cuanto a los plazos previstos, señaló que se alargarán unos tres años, incluida la conexión con la AP-9 de la Vía Ártabra. Mientras, la inversión ascenderá a 40 millones, siendo “a maior licitación en materia de estradas da Xunta, pagada con fondos propios e vía orzamentaria en case unha década”, añadió Vázquez.

Por su parte, García Seoane, que volvió a plantear la prolongación del recorrido del 1A del bus urbano hasta Santa Cristina y a criticar la postura de Cambre respecto a la Vía Ártabra, también insistió, en términos similares a los de la conselleira, en reclamar la autorización de Madrid para la conexión con la AP-9.

La Xunta urge a Fomento a autorizar el enlace de la Vía Ártabra y la AP-9

Te puede interesar