La oposición plantea crear un frente común contra la ORA

15 noviembre 2009 Betanzos.- CxB apoyaría un aumento de la zona azul si la tarifa para residentes se reduce a cero
|

La oposición no descarta presentar una moción conjunta para suprimir la Zona ORA. El BNG se encargó de la redacción de una propuesta que remitió a Betanzos Novo y Compromiso por Galicia. “Queremos acabar cunha situación inxusta onde a veciñanza paga para enriquecer intereses privados, e cremos que unha moción conxunta tería moita máis forza e posibilidades de conseguir acabar coa ORA”, señaló el portavoz nacionalista, Henrique del Río.
La formación frentista decidió excluir al PP “porque a pesar de ser coñecedor das irregularidades que rodean á ORA, optou por mantela cando gobernou” y porque, como los socialistas, “seguen defendendo nos plenos, a pesar do escandaloso que resulta a ORA, mantela malia que non ingresa un só euro ao Concello de Betanzos”.
Según los nacionalistas, en la comisión de investigación  abierta para abordar la viabilidad de esta concesión municipal, el PSOE, con la aprobación del Partido Popular, propuso “introducir uns cambios cosméticos para manter a actual situación de prexuízo para a veciñanza e para o pequeno comercio”, apostilló Del Río.

Compromiso
La propuesta remitida por el BNG a CxG y BN recoge la oportunidad de cambiar este sistema de pago “donde todos os cartos recadados van á concesionaria” por otro sistema gratuito, de acuerdo con el compromiso adquirido en su programa electoral, donde “demos a nosa palabra de cambiar a ORA por un sistema gratuíto e por iso mesmo propomos este acordo”, explicó Del Río.
En este sentido, aunque con  la tramitación de una moción en solitario estarían cumpliendo con sus votantes, “unha conxunta ten moita máis forza para obrigar ao PSOE a rectificar”, indicaron desde el Bloque Nacionalista Galego.
Las tres formaciones contrarias al sistema no entienden por qué se mantuvo una concesión que “non só non deixa un só céntimo, senón que aínda pretende cobrar 100.000 polo que, en teoría, deixou de ingresar a causa dun contrato que ven prorrogando desde 2006”. 

La oposición plantea crear un frente común contra la ORA