Oleiros advierte de una nueva pintada homófoba en el Puerto de Santa Cruz

La pintada, que pudieron limpiar los servicios municipales, apareció en una zona especialmente concurrida por jóvenes

Indignación ciudadana por el incremento de las muestras de lgtbifobia en las calles de Oleiros. Esta vez, en el Puerto de Santa Cruz. Un entorno especialmente concurrido por “xente nova” al ser un espacio de encuentro y de ocio para los vecinos e este núcleo y de otras zonas de ayuntamiento, donde apareció una pintada realizada con spray verde que los servicios municipales retiraron de inmediato, confirmaron desde el Gobierno de García Seoane.


“Non é a primeira vez que algo así acontece en Santa Cruz, onde hai un par de anos apareceu unha pintada, con mensaxe de idéntico contido de odio cara á diversidade afectivo-sexual, sobre o asfalto camiño da biblioteca municipal e auditorio das Torres, a poucos metros do CEIP Isidro Parga Pondal”, denunció el BNG.


En este sentido, los nacionalistas exigen que no se normalice la homotransfobia y que se adopten medidas para evitar que esta ola continúe en Oleiros.


Desde la institución municipal apelaron a la responsabilidad y expresaron su rechazo absoluto a este tipo 

de actitudes: “Tolerancia cero coa discriminación”, expuso del Ayuntamiento de Oleiros. Tanto en aquella ocasión como ahora el autor o autores apuntan a una persona en concreto, a la que señalan “con toda clareza, polo nome (...) Buscando, obviamente, a identificación, o escarnio e a humillación da persoa aludida, ao máis puro estilo nazi”, incidieron los nacionalistas, que instan a las administraciones a actuar cuanto antes y “aplicar políticas en favor da diversidade afectivo-sexual que vaian máis alá de datas emblemáticas e que, ademais da poboación en idade escolar, impliquen tamén as familias e o conxunto da sociedade” para evitar el odio al colectivo LGTBI.


Medidas

En los últimos meses se sucedieron actos similares en el exterior de los IES Xosé Neira Vilas de Perillo y Miraflores de Oleiros. La primera, retirada casi de inmediato, pero no así en el segundo, donde “tivo que ser o propio BNG quen a eliminou, por medio dunha acción reivindicativa, logo da súa permanencia durante polo menos cinco anos sen que se fixese nada” por parte de la Xunta.


En este sentido, los nacionalistas proponen que, “frente á proliferación destes discursos de odio, menos indignacións momentáneas que acaban ao día seguinte e condenas baleiras de contido, e máis accións concretas en todos os ámbitos da sociedade e coa colaboración de todas as administracións”, resumió el BNG.


A la pintada aparecida en Santa Cruz se unen los actos vandálicos registrados hace una semanas con los incendios causados en varios contenedores de Perillo, Santa Cruz y Montrove.

Oleiros advierte de una nueva pintada homófoba en el Puerto de Santa Cruz

Te puede interesar