El BNG apuesta por una Concejalía de Juventud en A Coruña

El BNG apuesta por una Concejalía de Juventud en A Coruña
Jorquera se reunió con universitarios

El candidato del BNG a la Alcaldía de A Coruña, Francisco Jorquera, mantuvo este viernes un encuentro con jóvenes universitarios en la cafetería de la Facultad de Derecho de la UDC. “Para o BNG, a mocidade non pode ser tratada como un destinatario pasivo das políticas municipais. Ten que ser un axente activo. E desde logo ten que participar na toma de decisións”, afirmó Jorquera. 

 

Durante la reunión hubo espacio para las propuestas y Jorquera anunció que, de llegar a María Pita, restituirá la Concejalía de Juventud, que ya existió en el bipartito con el PSOE entre 2007 y 2011. “O Goberno do PP suprimiuna e os gobernos posteriores da Marea e do PSOE non a restituíron”, subrayó.

 

“Crearemos tamén ámbitos de participación permanentes como un foro de debate xuvenil, ben como tamén convocaremos de xeito periódico asembleas da mocidade”, adelantó Jorquera, que señaló que el propósito es el de "promover e apoiar o asociacionismo entre as persoas mozas e “crear espazos xuvenís xestionados pola propia mocidade”.

 

Además, indicó que las políticas juveniles serán "transversais" con otras áreas, de modo que, por ejemplo, en política cultural habilitarán "salas de ensaio e espazos de creación artística destinados á mocidade e estableceremos un prezo xuvenil de entrada a museos, teatros, festivais e demais actividades culturais promovidas polo Concello”. En cuanto a la vivienda, habrá una sensibilidad especial con un problema "que atinxe de maneira especial o estudantado". “É un problema social, pero os mozos e as mozos sufrídelo de xeito singular”, les dijo Jorquera a los universitarios. “Penso nas e nos estudantes que viñestes de fóra a estudar na Coruña ou nos mozos e nas mozas que non vos podedes emancipar por non poderdes acceder a unha vivenda”, añadió. Por último, en movilidad, apostó por mejorar servicios y frecuencias del bus que comunican el campus de Elviña. 

El BNG apuesta por una Concejalía de Juventud en A Coruña

Te puede interesar