La parlamentaria socialista Silvia Longueira visitó Betanzos para presentar la pregunta oral que llevará la próxima semana al Parlamento de Galicia en la que exigirá a la Xunta “que comece dunha vez coa reforma integral das infraestruturas educativas públicas” del municipio brigantino y para denunciar el estado de abandono del IES Francisco Aguiar. Las humedades, las goteras y las grietas son el día a día en el Francisco Aguiar, en el que cursan sus estudios más de 700 alumnos, tanto de Betanzos como de su comarca.
Longueira estuvo acompañada por la alcaldesa, María Barral; el secretario provincial del PSdeG, Bernardo Fernández Piñeiro, y el edil de Educación de Betanzos, Andrés Hermida.
La responsable socialista denunció que el conselleiro “castiga aos rapaces e rapazas de Betanzos polo seu desleixo fronte á situación dramática das infraestruturas educativas” de la ciudad (CEIP Francisco Vales Villamarín y los IES Francisco Aguiar y As Mariñas).
Así, acusó al Gobierno de Alfonso Rueda de “marxinar aos veciños” de Betanzos, “aos que lles está a negar unha educación pública en igualdade de condicións co resto de Galicia”.
La alcaldesa, María Barral, instó a la Xunta a subsanar cuanto antes “as carencias estruturais e de salubridade que presentan os edificios" y dejar de distinguir entre “alumnado de primeira e de segunda”
Por su parte, el secretario provincial del PSdeG, Bernardo Fernández Piñeiro, criticó que las inversiones se centren "en concellos que casualmente gobernan os populares".