sábado 28/11/20

Mouriño niega los riesgos que el Gobierno de Carral denuncia que hay en la escuela infantil

El exalcalde lamenta que se “utilicen de forma partidista” tanto la web municipal como 
las redes sociales
El exalcalde criticó que los operarios vaciasen el tanque de gas sin protección
El exalcalde criticó que los operarios vaciasen el tanque de gas sin protección

El exalcalde de Carral, José Luis Fernández Mouriño (PP), niega las declaraciones del Gobierno local actual sobre la escuela infantil A Galiña Azul, que denuncia que los niños “juegan sobre un tanque de gas enterrado en el patio y sin seguridad”.

Mouriño recuerda que esa instalación fue colocada en 2010 y que está soterrada en un recinto “totalmente vallado”. “É totalmente falso que os nenos xoguen por riba del nin que os docentes o poidan pisar, xa que non teñen acceso a el”, dice el anterior regidor, que afirma que el tanque recibe visitas de control cada año por la empresa suministradora, “ao igual que o que se atopa no CPI Vicente Otero, que neste caso non está soterrado e leva instalado dende o 1972”.

Además, Fernández Mouriño se muestra “preocupado” por los operarios municipales que fueron solicitados para retirar el “poco gas que quedaba” del tanque. “Seguindo a normativa vixente de seguridade e saúde, ese traballo teno que facer un operario cualificado cun equipo de seguridade, con roupa protectora, protección visual e guantes adaptados. Segundo se ve na foto do xornal, non foi así”, alega el exedil.

Uso político

“Non dou crédito a que se utilicen políticamente tanto a web oficial do Concello como as súas redes sociais. Nos 16 anos que estiven de alcalde, nelas só se publicaban obxectivamente as novas para informar os veciños do que iba a acontecer na vila, pero agora o seu uso é fundamentalmente partidista, o que non ten nada de ético”, manifiesta Mouriño.

El Ayuntamiento carralés asegura que existen “importantes deficiencias” en la escuela infantil, que han hallado haciendo un análisis del inventario municipal.

Comentarios