sábado 5/12/20

El BNG pedirá en el Parlamento que se paralice la obra de la Vía Ártabra

La agrupación nacionalista de Cambre afirma que la Xunta está “hipotecando o futuro do municipio” 

La Xunta presentó el proyecto de obras el pasado lunes | aec
La Xunta presentó el proyecto de obras el pasado lunes | aec

El BNG (Bloque Nacionalista Galego) de Cambre pedirá en el Parlamento de Galicia la paralización de las obras del enlace de la Vía Ártabra con la AP-9, un proyecto que, alegan, se ha presentado “deprisa e correndo” para no incurrir en el incumplimiento del plazo legal de publicidad electoral.

La agrupación nacionalista llama la atención sobre el hecho de que el proyecto que presentó la conselleira Ethel Vázquez el pasado lunes en Monelos “non responde á idea orixinal do que era a Vía Ártabra”. “Tal e como está plantexada, hipoteca e lastra o futuro urbanístico, demográfico económico e social de Cambre para as vindeiras décadas e non responde á cuestión orixinal, que era conectar a estrada coa AP-9 e coa A6. Agora non se vai realizar ese enlace e é algo moi negativo para Cambre”, asegura el concejal Dani Carballada. 

Recurso
El Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) admitió ayer a trámite el recurso contencioso-administrativo interpuesto contra el proyecto viario de la Xunta y que pide su paralización, por lo que la Consellería de Infraestruturas deberá remitir a ese órgano judicial todos los expedientes relativos al acto impugnado en el plazo improrrogable de 20 días. 


El BNG aplaude esta decisión y añade que la polémica suscitada por el trazado –Cambre quiere su entronque en Cuatro Caminos y no en A Gándara– no es algo “localista”. “Non se trata de algo que discrimine a Cambre e beneficie a outros concellos, xa que nin Sada nin Oleiros son realmente beneficiados con este trazado. Os únicos beneficiados son os intereses especuladores dunha mafia urbanística que ten pensado un desenvolvemento, concretamente, de chalets en Xaz, para os cales non había unha saída programada”, manifiesta Carballada, quien aboga por la solidaridad entre territorios y personas, “que se incumple totalmente con esta proposta da Xunta”.


Además, el Bloque llevará el asunto al pleno municipal de este mes, pidiendo la implicación de todos los grupos y de otros municipios e instituciones como la Diputación. “Cambre, unha vez máis, volver ser un concello polo cal pasan as infraestruturas pero sin que se dea servizo real á súa poboación e se poida planificar o seu futuro de xeito ordenado”, indica el edil nacionalista, quien espera que se paralice cautelarmente lo que considera “unha barbaridade”.

Comentarios