domingo 20.10.2019

El PSOE acusa a la Xunta de “improvisar” la unión del nuevo colegio con el Vales Villamarín

El PSOE ha decidido denunciar en el Parlamento de Galicia  “a  intención da Xunta de unificar os dous colexios previstos para Betanzos baixo unha sola dirección” .

La sociedad betanceira demandó estas obras durante años	P. Puig
La sociedad betanceira demandó estas obras durante años P. Puig

El PSOE ha decidido denunciar en el Parlamento de Galicia  “a  intención da Xunta de unificar os dous colexios previstos para Betanzos baixo unha sola dirección” y lo que, a su entender, responde a una “perigosa improvisación” do Goberno de Feijóo. Insisten en que la decisión, que no estaba prevista, se ha tomado “contra da vontade maioritaria da comunidade educativa betanceira”.
Según los socialistas, la decisión de unificar en una sola dirección dos centros separados por 300 metros aglutinará a un millar de alumnos en un centro “absolutamente masificado”, como ya lo era solo el Vales Villamarín. Así, “ás dificultades de tamaño e matrícula do actual colexio haberá que engadir a complexidade de ter que xestionar dous edificios separados e as incomodidades que iso traerá ao profesorado, tendo en conta ademais os problemas climáticos do inverno no noso país ”, resumió el portavoz de Educación del grupo, Vicente Docasar.
Las nuevas instalaciones disponen de 2.200 metros y están situadas a trescientos metros del Vales Villamarín. En la obra, demandada durante años por toda la sociedad betanceira, la Xunta ha invertido tres millones, pero “malia contar con tódalas instalacións para o seu funcionamento autónomo, terá que compartir dirección co colexio antigo”.  Advierten de las complicaciones que supondrá para un centro que siempre ha destacado por la calidad de su educación.

Comentarios