La Universidad de A Coruña pone en marcha ‘UDC Conecta’, una iniciativa “para escoitar as necesidades do tecido produtivo” y reforzar la alianza entre entidad educativa y empresa a través de una plataforma única y un sistema de acompañamiento integral y dinámico.
Así lo ha definido, Susana Ladra, adjunta de Transferencia, en el Paraninfo del Rectorado de la UDC este jueves por la mañana. Además, destacó los 139 grupos de investigación de los que dispone la Universidad en la actualidad, junto con los cuatro centros de investigación: el Citic y el CICA, acreditados por la Xunta de Galicia como centros de excelencia, el Citeec como centro de investigación cooperativa e y el Citeni. “A estas unidades engádese a participación nos tres centros de investigación universitarios, así como o Servizo de Apoio á Investigación, dotado con equipos tecnolóxicos punteiros que prestan servizos tecnolóxicos avanzados”, añadió.
Al acto, asistió el rector de la Universidad, Ricardo Cao, quien también puso en valor la gran oportunidad de la puesta en marcha de “un proxecto no que quixemos dar un paso máis e achegarnos, de xeito máis directo e sinxelo, ao noso tecido empresarial e produtivo. A colaboración entre ambas partes é necesaria e enriquecedora”, afirmó Cao.
A su vez, Ladra explicó que uno de los objetivos de ‘UDC Conecta’ “é facilitar todo o potencial dos equipos de investigación da Universidade a través dunha plataforma única, de xeito que a empresa poida contactar dunha forma áxil e sinxela cos diferentes grupos que a poidan axudar”.
La adjunta señaló también que esta iniciativa responde á terceira misión da universidade. “A docencia forma, a investigación transforma e a transferencia conecta. É a ponte que converte o coñecemento en motor de desenvolvemento para a sociedade”, concluyó.