El BNG exige más y mejores espacios públicos en A Fontaíña

El BNG exige más y mejores espacios públicos en A Fontaíña
Francisco Jorquera, portavoz del BNG, en una imagen de archivo/AEC

El portavoz del BNG en María Pita, Francisco Jorquera, dirigió ayer una pregunta por escrito al Gobierno local sobre el núcleo de A Fontaíña, en la parroquia de San Vicente de Elviña, claramente necesitado de actuaciones que lo doten den más y mejores espacios públicos y equipamientos comunitarios.


En la exposición de motivos, Jorquera destaca que “estamos a falar dun núcleo que, a pesar do crecemento urbano experimentado nas últimas décadas, mantén aínda a súa tipoloxía tradicional, a pesar de teren practicamente desaparecidos os usos agrarios das súas terras”.


Equipamiento

Jorquera demanda que este crecimiento “non levou aparellada unha suficiente dotación de equipamentos públicos e iso fai que os veciños do núcleo perdesen acceso a espazos que en tempos si podían usar, como a pequena pista deportiva da actual Escola Infantil Municipal Os Cativos”.


Así, el portavoz del BNG añade que la instalación en su día del hipermercado Alcampo “tampouco se resolveu de xeito satisfactorio para as persoas moradoras da Fontaíña: a integración urbanística da grande superficie creou problemas en relación á mobilidade ou á conservación do espazo público que o rodea”. 

El BNG exige más y mejores espacios públicos en A Fontaíña

Te puede interesar