Este martes, el Boletín Oficial de la Provincia (BOP) publicó que el Ayuntamiento de A Coruña ha logrado finalmente la subvención de 150.000 euros de la Diputación para actividades turísticas que estaba pendiente por supuestas deudas con la Agencia Tributaria y por no detallar los gastos incluidos en el presupuesto.
Esta oficialidad ponía fin a la polémica que comenzó a mediados del pasado mes de junio, cuando el BNG afirmó que el Consorcio de Turismo y Congresos, una entidad que depende del Gobierno local, había perdido esta ayuda debido a que no estaba al día con sus impuestos.
Este miércoles el Bloque ha celebrado que "grazas á denuncia feita en conferencia de prensa polo grupo municipal nacionalista, o Goberno Local puxese ao día as obrigas fiscais do Consorcio de Turismo e Congresos e así este organismo puidese finalmente acceder a unha subvención da Deputación".
Además, el Bloque quiso puntualizar que el pasado 16 de junio no dieron por perdida la subvención: "O que manifestou o noso portavoz, Francisco Jorquera, é que a axuda fora denegada inicialmente, cousa absolutamente certa, tal e como figuraba na resolución provisional publicada no Boletín Oficial da Provincia".
Sobre esta irregulidad, "débedas coa Axencia Tributaria que chegaron a pór en risco a percepción desta subvención, e sobre outras deficiencias que atinxen a súa xestión na área de Cultura agardamos que o concelleiro responsábel, Gonzalo Castro, dea as oportunas explicacións na comparecencia que o BNG lle solicitou no vindeiro Pleno ordinario, a se realizar o venres 11 de xullo".