El proyecto de la Ciudad de las TIC va en plazo pese al Gobierno central en funciones

El proyecto de la Ciudad de las TIC va en plazo pese al Gobierno central en funciones
el ideal gallego-2019-07-19-008-061d496c

La situación actual de un Gobierno en funciones en Madrid no está afectando al proyecto de la Ciudad de las TIC que se pretende impulsar en la Fábrica de Armas.

Tanto la alcaldesa, Inés Rey, como el rector, Julio Abalde, aseguraron que la situación del Gobierno central no afecta al proyecto según la información que tienen. “Non vai afectar, esta mañá tiven unha conversa con Ángel Olivares, secretario de Estado de Defensa, están o Concello e a Universidade traballando neste proxecto e transmitiume unha mensaxe de absoluta tranquilidade respecto da Cidade das TIC”, explicó Inés Rey.

En la misma línea se expresó el rector, Julio Abalde, quien cree que la iniciativa mantiene el ritmo previsto. “Canto antes se poñan en marcha os proxectos mellor, pero creo que estamos dentro de prazo. Por parte do Ministerio de Defensa se están cumprindo todos os prazos correspondentes para dispoñer de ese espazo e vai todo de acordo co que estaba previsto”, aseguró.

Sobre el interés de compañías del sector en la Ciudad de las TIC, Abalde indicó que en estos momentos es “irrelevante” el número de empresas que hayan mostrado su intención de involucrarse. “Temos o compromiso de empresas e de clústeres de empresas de traballar conxuntamente. O máis importante é desenvolver un polo de innovación e transformación tecnolóxica e en torno a el iranse situando as empresas”, explicó.

Inés Rey realizó ayer su primera visita oficial a la Universidad como alcaldesa y aprovechó la ocasión para declarar que esta institución tendrá un rol destacado en el diseño urbano de la ciudad en los próximos años, incluida la fachada marítima.

“A Universidade terá un papel predominante e importante no desenvolvemento da axenda urbana da cidade e traballaremos conxuntamente nos novo retos que afronta a cidade”, dijo Rey.

En cuanto a lo que podrá aportar la Universidad al futuro del borde litoral, la alcaldesa destacó que el centro cuenta con “moitos profesionais que están a traballar na Universidade en temas de infraestructuras, de mobilidade, de innovación e tamén que poden cooperar activamente no futuro deseño dos peiraos unha vez sexan desafectados, algo a medio ou longo prazo”.

El proyecto de la Ciudad de las TIC va en plazo pese al Gobierno central en funciones

Te puede interesar