El BNG de Sada denuncia que el barrio de Posse no recibe obras desde 2011

03 diciembre 2011 página 23 Sada.- La avenida de Posse cuenta ya con las plazas de aparcamiento señalizadas
|

El grupo municipal del Bloque Nacionalista Galego en el Ayuntamiento de Sada denuncia que el barrio de Posse no ha recibido inversiones para obras desde el año 2011.
Esta formación afirma que, a menos de nueve meses de las elecciones municipales, el equipo de gobierno, que preside Ernesto Anido, no ha llevado a cabo ninguna infraestructura “que poda recibir tal nome en ningunha das parroquias de Sada, máis aló do escaso traballo de mantemento de vías”.
Y, según el portavoz, Abel López Soto, la zona de Posse, ubicada en el límite con la parroquia de Ouces, en Bergondo, “é un claro exemplo”.
“Nel os veciños non só non viron ningunha obra nestes tres anos, senón que a actuación irresponsable do alcalde e do Partido Popular, privounos da realización dunha praza para a que os propios veciños cederon os terreos”, añade el exregidor.
La formación nacionalista asegura que el anterior ejecutivo local consiguió negociar una partida en el presupuestos del Estado de 170.000 euros y que López Soto consiguió de los vecinos la cesión del terreno.
No obstante, tras el cambio en el ejecutivo local, el Bloque afirma que la partida ha desaparecido del presupuesto municipal.
“O BNG ten coñecemento que desde o Concello de Sada estase a mentir aos veciños indicándolles que segue existindo a partida orzamentaria e que a obra se vai realizar no curto prazo, cando o certo é que nin existe nos orzamentos do Estado, nin Anido a pode facer por ter o presuposto prorrogado”, apostilla. n

El BNG de Sada denuncia que el barrio de Posse no recibe obras desde 2011