Los nacionalistas quieren que A Coruña se declare libre de circos con animales

El BNG presentará en el pleno una iniciativa a través de la que busca que A Coruña sea declarada libre de circos con animales. Pretende además que el Ayuntamiento no autorice ni promueva estas actividades.
El grupo municipal del BNG explica que a Ley de Protección de animales domésticos y salvaxes en cautividad de 1983 prohíbe la utilización de animales en espectáculos, peleas, fiestas populares y otras actividades que les puedan ocasionar daño, sufrimiento o convertirlos en objeto de tratamiento antinatural.
Los nacionalistas consideran que los animales que viven en los circos están “obrigados a permaneceren o resto da súa vida privados de liberdade, atados, engaiolados ou encadeados en camións de traslado, negando calquera posibilidade de satisfacción das súas necesidades etolóxicas e naturais. O transporte destes animais en gaiolas, no que adoitan ter falta de espazo e de auga, dá lugar a denuncias que moitas veces rematan en sancións por incumprir a normativa de benestar animal”.
Además, el BNG manifiesta que “a natureza transitoria dos circos e a vida constante de confinamento, privación de estimulación e frustración da fauna, conduce os animais a estados neuróticos e comportamentos repetitivos estereotipados impropios da súa natureza”.
Para redondar su exposición los nacionalistas destacan que en diferentes países como Canadá, Suecia o Dinamarca y en localidades más próximas como Betanzos, Teo, Vigo, Palma de Mallorca o Vitoria ya se ha prohibido el uso de animais en espectáculos circenses. n

Los nacionalistas quieren que A Coruña se declare libre de circos con animales

Te puede interesar