martes 27/10/20

Ferreiro asegura que la Marea ya no produce tanto “resquemor”

Durante la mañana de ayer tuvo lugar la segunda sesión de “Dillo ti”, la iniciativa municipal por la que el equipo de gobierno de la Marea Atlántica se somete a las preguntas de los vecinos.

Ferreiro, durante la sesión de ayer de “Dillo ti”	 pedro puig
Ferreiro, durante la sesión de ayer de “Dillo ti” pedro puig

Durante la mañana de ayer tuvo lugar la segunda sesión de “Dillo ti”, la iniciativa municipal por la que el equipo de gobierno de la Marea Atlántica se somete a las preguntas de los vecinos. Esta vez, el turno fue de Palavea, donde el alcalde, Xulio Ferreiro, anunció un plan para mejorar los accesos de un barrio periférico que siempre ha tenido problemas de conexión con el resto de la ciudad. Pero también hubo espacio para preguntas más, como la que formuló un jubilado: “Por qué vos teñe tanto medo a xente?”. Aquello hizo reír a Ferreiro: “Non sei se alguen nos ten medo. Ainda non me comín a ninguén. Eu entendo que cando se produce un cambio e a xente de sempre ve como se desmontan certas cousas e ven xente que non quere aproveitarse de nada, hai resquemores e ven en perigo a súa situación. E se ainda por riba dis que vas a evitar que o urbanismo sexa especulativo, que os de sempre se enriquezcan co diñeiro público para poñelo o servicio de quen verdaderamente o necesita, hai unha maquinaria que empeza a moverse”.
Pero el alcalde asegura que las cosas están cambiando: “Nestes meses estamos demostrando que somos xente normal, que traballa duro e ten prioridades claras pero que non sempre acerta. A miña percepción e que ese resquemor xa non o hai tanto porque os semáforos seguen funcionado, a xente vai o traballo e as escolas e a vida segue”.

disgusto con el psoe
Pero fue la primera pregunta que se formuló, sobre por qué es tan difícil llegar a un acuerdo con el PSOE para votar los presupuestos, la que más alteró al alcalde. ”Vou tentar falar disto o mais calmademente posible a pesar do disgusto que teño con este asunto”, respondió el primer edil para luego continuar: “ Lles pedimos que nos disexen qué consideraban importante e estamos a 27 de febreiro. Desde o 8 de decembro non sabemos que lles parece. Déronnos unha lista de 70 cousas, pero nós precisamos saber de cánto queres quitar deste lado para poñer doutro. O diñeiro non é de chicle e non o podemos estirar”. 
Ferreiro añadió que el PSOE les considere gente poco seria y dialogante, a pesar de las largas reuniones que mantuvieron: “Se levantaron da mesa e nunca mais volveron”. En el otro plato de la balanza pone al BNG, que demostró que “unha persoa sola se e capaz de facer propostas concretas. E o 90% lle dicimos que ‘OK’. Ese e o noso talante”.

Comentarios