lunes 25.05.2020

Segundas casas para los héroes que luchan en la primera línea del frente

La empresa Autocaravanas Costa da Morte, ubicada en el polígono de Ledoño (Culleredo), cede su flota de 30 vehículos para servicios esenciales que trabajan sin descanso estos días
Parte de la flota de la compañía cullerdense | acm
Parte de la flota de la compañía cullerdense | acm

Entre las cosas buenas que se pueden sacar de la crisis global del Covid-19 están las incontables muestras de solidaridad que se están sucediendo desde hace días en todo el país, algo que también ocurre en A Coruña.

La empresa de autocaravanas Costa da Morte, ubicada en el polígono de Ledoño (Culleredo) ha decidido ceder su flota de vehículos –unos 30– a centros hospitalarios y de emergencias, con la intención de que puedan servir como “segunda casa” de los “héroes” que luchan en primera fila por acabar con el virus.

David Abelenda, propietario de la firma, explica que dan por perdido el año y, por lo tanto, su “único objetivo” es ayudar.

“Teño coñecidos no hospital de Cee e chameinos para coñecer mellor a situación. Están a mil. Pensei que quizais poderían usar as autocaravanas para ter aparcadas diante do hospital e instalarse alí o tempo que precisen, para non ter que andar no coche se levan turnos de moitas horas”, señala Abelenda.

Los vehículos cuentan con ducha, agua caliente, nevera y todas las facilidades de una casa, que pueden ser útiles a los que hacen jornadas maratonianas en los centros sanitarios. “Quixen facer chegar a oferta máis aló, pero están saturados e é imposible. Pero as autocaravanas están aí para Policía, Cruz Vermella ou o persoal esencial que as precise”, comenta el propietario de Autocaravanas Costa da Morte, que teme los efectos económicos de esta pandemia.

“O turismo vai levar un golpe brutal, a ver como queda todo pero sobre todo ás portas do Ano Santo 2021 isto é moi grave. Con esta iniciativa de ceder os vehículos non buscamos publicidade, o que queremos é darlle uso a unhas autocaravanas que ían quedar paradas. O que si, no futuro, espero que a xente se acorde de nós porque ímolo necesitar”.

Un sector que remontará

Abelenda asegura que “2020 xa está perdido”, pero confía en que su sector remonte en cuanto todo pase. “Non se vai poder saír mañá nin pasado de viaxe, pero seguramente cando todo volte á normalidade se controlen máis as aglomeracións, polo que o turismo de autocaravana é o indicado. É para grupos reducidos, fomenta estar ao aire libre...”, razona.

El dueño de la empresa ubicada en Ledoño apunta que suele vender unos 100 vehículos al año, y que si este 2020 se venden cinco, será para “aplaudir coas orellas”. “Esta crise colleunos no momento máis forte do ano. Nesta época é cando recibimos as autocaravanas que mercamos para a venta, que se encargan o ano anterior. 2018 e 2019 foron anos impresionantes e este tamén apuntaba ben, pero non vai poder ser”, concluye.

Comentarios