A Coruña tiene ya 20.000 perros

A Coruña tiene ya 20.000 perros
Xan Xove habla con los animalistas

El candidato de la Marea Atlántica a la Alcaldía de A Coruña, Xan Xove, mantuvo una reunión con protectoras de animales de A Coruña, con los que se comprometió a crear una red de espacios de convivencia, juego y cuidado animal. “Na Coruña viven máis de 20.000 cans, e temos que darlles o seu espazo en áreas de esparcemento, locais amigos e equipamentos municipais, modernizando a ordenanza de benestar animal que Inés Rey non foi capaz aínda de sacar adiante neste mandato”, explicó Xan Xove.

 

Además, Xove indicó la necesidad de responsabilizarse de los animales, porque "quen se fai cargo dun deles tamén debe asumir os deberes dunha tenza responsable, coidar o animal axeitadamente e procurar unha boa convivencia coa veciñanza coa que comparte o espazo público”, por lo que apostó por campañas activas para mejorar la convivencia. 

 

La Marea recordó que según el Mapa de la Biodiversidad elaborado en el mandato de Xulio Ferreiro hay 3.500 especies animales y vegetales en el municipio, destacando entre ellas sies especies endémicas que solo existen en Galicia, Asturias y el norte de Portugal.

A Coruña tiene ya 20.000 perros

Te puede interesar