El BNG de A Coruña exigirá que el pleno se oponga al plan de España sobre eólica marina

El BNG de A Coruña exigirá que el pleno se oponga al plan de España sobre eólica marina

El portavoz del BNG en el Ayuntamiento de A Coruña, Francisco Jorquera, defenderá en el pleno del 13 de abril una moción para que se pronuncie contra el plan del Gobierno central sobre el desarrollo de la eólica marina en las costas gallegas. 

 

La iniciativa de los nacionalistas pretende que se declare la costa de Galicia como zona excluida de la eólica marina, “co obxecto de garantir o futuro do sector pesqueiro e de miles de familias que viven do mar”.

 

Jorquera argumenta que hay que escoger: "Ou defendemos a pesca, un sector vital para a economía galega (máis de 31 mil empregos directos, 120 mil inducidos, 2% do PIB galego) ou entregamos o noso mar ás grandes eléctricas". Así, recuerda que los planes de ordenación del espacio marítimo aprobados por el Gobierno central diseñan un mapa en el que Galicia tendría el 43% de la eólica marina prevista para toda España, unos 2.200 kilómetros cuadrados.


“Se se consumar”, advierte Jorquera, “suporá a perda de miles de postos de traballo nun sector clave da nosa economía, no que sería o maior ataque histórico á pesca e aos ecosistemas mariños”. Así, señala que la incompatibilidad entre la pesca y la eólica marina viene determinada por las condiciones de la plataforma continental gallega: “As súas dimensións son moi pequenas, se as comparamos coas dos países europeos en que funcionan estas instalacións”, argumenta Jorquera, para remarcar que “a instalación de aeroxeradores na nosa plataforma continental dificultaría o tráfico marítimo, nun corredor que xa ten o triste récord de ser o de maior sinistralidade de Europa”. 

El BNG de A Coruña exigirá que el pleno se oponga al plan de España sobre eólica marina

Te puede interesar