El PSOE reprocha el mal estado del Monticaño

El PSOE reprocha el mal estado del Monticaño
El Ideal Gallego-2014-09-17-018-7f6c59d3

El PSOE de Arteixo reitera sus denuncias por el estado de “abandono” en el que se encuentra el parque de Monticaño. “Semella que as continúas denuncias deste grupo e as feitas polos propios veciños seguen sen surtir efecto no interese do noso alcalde”. En este sentido, recuerdan que los vecinos incluso llegaron a presentar firmas en las que pedían que se acondicionase y mantuviese el recinto.
“Sentimos unha profunda lástima porque non se poña en valor un dos lugares máis fermosos do noso concello e que podería ser de gran atracción turística se fose ben empregado”, asevera Ana Cedeira, portavoz de le ejecutiva local.
Dentro de las deficiencias que han detectado los socialistas, destacan que existe “unha gran fuga de auga dende fai máis de catro días sen que ninguén a repare”, junto a las antiguas instalaciones de hostelería y cerca de la antiguo vivienda del vigilante. Un hecho, continúa Cedeira que ejemplifica “o grado de abandono de esta instalación”, que “só é adecentado pola grande labor que fai a xente de APEM”, concluye la socialista. n

El PSOE reprocha el mal estado del Monticaño

Te puede interesar