Betanzos lleva a los tribunales a la concesionaria del hotel San Roque

Betanzos lleva a los tribunales a la concesionaria del hotel San Roque
Exterior de la fachada principal del antiguo Asilo Manuel Naveira, en la avenida de Castilla | AEC

El Ayuntamiento de Betanzos acudirá a los tribunales para solicitar el desahucio de Complexo San Roque “por incumplir o contrato e por impagos no aluguer das instalacións do antigo asilo Manuel Naveira correspondentes aos anos 2018, 2019, 2020 e 2021”. Unos 2.400 euros a los que se suman otros 252,42 del IVA del importe ingresado en concepto de renta de 2016 y 2017.


Así se recoge en propuesta que el Gobierno de María Barral elevará a pleno el martes, día 29 de abril, para “iniciar as accións xudiciais de reclamación do importe das rendas debidas e non abonadas, de resolución do contrato de aluguer por impago de rendas, e por incumprimento do contrato de aluguer, así como cantas outras se deriven do mesmo negocio xurídico, contra a entidade Complejo San Roque SL, derivadas do aluguer do Asilo Manuel Naveira” ante los Juzgados de Primera Instancia de Betanzos.


Los incumplimientos también atañen a las fianzas obligatorias, y la póliza de seguro de responsabilidad civil frente a terceros que se exigía contractualmente, y los responsables municipales advierten de que incluso “pode existir subarrendo ou cesión do local sen notificación a este concello que é o arrendador”, plantea el Ayuntamiento de Betanzos.


Motivaciones

La acusación de la institución municipal se asienta en que “tratándose dunha finca urbana, son de aplicación os artigos 27 (...) e 32, todos eles da Lei de Arrendamentos Urbanos, que faculta ao arrendador a resolver o contrato de arrendamento, entre outros casos, cando o arrendatario incumpra a súa obriga de satisfacer a renda pactada, e aqueloutras obrigas pactadas contractualmente, neste caso a cesión dos dereitos de arrendamento sen notificación ao arrendador, (segundo estipúlase na cláusula quinta do contrato de arrendamento), e non prestar a fianza esixida e non formalizar a póliza de seguros a que viña obrigada (cláusula número doce do contrato en relación co artigo 31 do Prego de Condicións Administrativas e Técnicas).


Esta no es la primera vez que el municipio reclama el pago de alquiler a esta entidad, ya que tuvo que recurrir también a esta vía, la de emprender acciones judiciales, pues en 2015 y en 2018, se solicitó “o desaloxo do hotel por impagos da concesionaria”, si bien en aquel momento, tras la demanda interpuesta y antes de la celebración del juicio, la empresa adjudicataria abonó las cantidades que requería el Ayuntamiento de Betanzos.


Desde el BNG anunciaron que respaldarán la propuesta municpal pues “levamos lustros reclamándolle ao PSOE que faga isto precisamente”, indicó la portavoz nacionalista, Amelia Sánchez.


En cualquier caso, consideran que “que chega moi tarde a reclamación dos pagos que non efectuaron as empresas que xestionan o hotel do antigo Asilo Manuel Naveira, e cremos que chega tarde a proposta de rescindir o contrato de aluguer deste inmóbel de titularidade municipal” ubicado en la avenida de Castilla.

“Consentir con esta situación supón que o Goberno local deu por bo que a concesionaria se ría do Concello de Betanzos”. 


El BNG plantea que se rescate el inmueble para “convertilo nunha residencia pública”

El BNG de Betanzos considera, en relación con la actual situación del antiguo Asilo Manuel Naveira que, “o edificio é público, foi cedido ao Concello de Betanzos para uso educativo ou asistencial”, y por tanto debería “recuperarse para uso público”, indicó su portavoz, Amelia Sánchez.

“En Betanzos temos unha falta de servizos evidente, sobre todo de tipo asistencial, e desde o BNG levamos anos apostando por estudar a opción dunha residencia de maiores neste edificio, que complemente o centro de día que propomos no antigo ambulatorio”, recordó Sánchez.

En cualquier caso, en este momento, lo que los nacionalistas solicitan al Gobierno de María Barral es “que rescinda a concesión e cobre todos os atrasos á empresa e que estude un uso público para este edificio que é propiedade pública”, apostilló Amelia Sánchez.

Por otra parte, insistirá en el pleno en la cesión del edificio do antiguo ambulatorio, en las inmediaciones del Manuel Naveira, y en la construcción de un centro de día público en Betanzos. “Hai dezaseis anos que se inaugurou o novo e quedou dispoñíbel para un uso público o edificio do antigo”, resumió el BNG.

Betanzos lleva a los tribunales a la concesionaria del hotel San Roque

Te puede interesar