La nueva gestora arrancará mañana sin ningún edil de la oposición de Cesuras

Siguen los problemas para Oza-Cesuras. Independientes por Cesuras renuncia a formar parte de la comisión gestora que dirigirá el nuevo municipio hasta los comicios de 2015. Lito Vázquez y Eva Rodríguez, a los que la orden de la Vicepresidencia da Xunta designa integrantes del organismo, rechazan incorporarse porque “os veciños escolléronnos nas urnas para que os representemos no Concello de Cesuras e non en outro lugar”, señalan los ediles, antes adscritos al BNG.
En este sentido, Vázquez y Rodríguez, así como su compañera Carmen Lesta, insisten en que no renuncian a sus actas en el caso de que la justicia desestime el proceso de fusión y aclaran que “a decisión non é para deixar o noso lugar a ninguén”, advierte, a través de un comunicado, Inpependentes por Cesuras.
Por su parte, el BNG, aunque mantendrá los recursos “mentres o PP non modifique o criterio de elección da xestora”, adelantó que su grupo no rehusará “a darlles voz ás máis de 800 persoas que escolleron ao BNG para representalos nos disoltos concellos de Oza e de Cesuras”, por lo que accederán al organismo “se legalmente o BNG se ve nomeado a participar nesta xestora”, declaró la edil Estefanía Busto.
La representante nacionalista, aunque evitó pronunciarse sobre la decisión se sus excompañeros,  se mostró tajante: “Non podemos deixar a representación dos 800 veciños que nos votaron en mans do PP, porque confiaron en nós e non podemos defraudar a súa confianza”, matizó Busto.
Por su parte, Independentes por Cesuras insta a los conservadores a aclarar públicamente por qué Cesuras no es viable, pues, “en todo caso, algo ou moito terán que ver os 38 anos que leva gobernando o PP, tanto aquí coma en Oza”. Para Vázquez, Rodríguez y Lesta resulta “insultante” la inclusión en la comisión gestora del exalcalde ocense  José Ramón Peón, “inhabilitado para cargo público”, según alertan los representantes de Independentes por Cesuras.

La nueva gestora arrancará mañana sin ningún edil de la oposición de Cesuras

Te puede interesar