Juventudes del PSOE reprochan la actitud del BNG sobre el campo de fútbol de Rutis

|

Juventudes Socialistas de Culleredo reprochan que el BNG votase en contra de la propuesta de reformar el campo de fútbol de Rutis. Una actuación que no contó con la unanimidad del pleno por el “incomprensible voto do BNG. Ou máis ben polo voto do seu voceiro, que acudiu en solitario ao pleno”.
Además de criticar el sentido del voto nacionalista, desde Juventudes Socialistas aseguran que el también nacionalista Isidoro Taibo “non acudiu ao pleno para non contradicir a postura do seu voceiro”, puesto que, según la versión de esta entidad, Taibo “está a manifestar públicamente estes días a súa postura favorable á mellora do campo de Rutis, contrariamente ao voto” de la formación durante el pleno.
Por estos motivos, desde la agrupación socialista cullerdense instan al BNG a aclarar “a súa postura ante o desconcertante” del discurso que mantuvo “o seu voceiro no pleno e que agora o edil Isidro Taibo está a manter nos foros públicos”.
Por último, Juventudes Socialistas “aplaude” la propuesta del gobierno local de dedicar parte del remanente a dotar de césped artificial e iluminación la instalación deportiva. n

Juventudes del PSOE reprochan la actitud del BNG sobre el campo de fútbol de Rutis