El BNG advierte de que los empleados municipales realizan funciones distintas a las que les competen

El BNG asegura que el gobierno local “pon aos empregados municipais a facer funcións diferentes ás que lle corresponden”, como es el caso de los trabajadores del Grumir (Grupo Municipal de Intervención Rápida). Los nacionalistas denuncian que, en los últimos días, vecinos de diversos puntos del municipio les trasladaron su malestar al comprobar que estos operarios “continúan a facer traballos que non lles corrresponden, como a limpeza de rúas, camiños e beiravías en varias zonas de Betanzos”.

Para el grupo que lidera Henrique del Río, parece que “o alcalde e o seu goberno non queren aprender, pois tiveron que readmitir a varios operarios aos que obrigaban a facer traballos diferentes aos cometidos propios do Grumir, e seguen na mesma”, manifestó el portavoz del BNG. Del Río añadió que, además, “o que está facendo o Concello é abrir a porta a novas denuncias, ao actuar en fraude de lei”.

En este sentido, los nacionalistas advierten de que “esta era unha práctica habitual do PP que, o PSOE, que tanto a criticaba na oposición, continúa na mesma liña”, matizó Del Río.

El mismo grupo reitera que hace años que denuncia las políticas de personal del consistorio brigantino, y que incluso “puxemos alternativas concretas enriba da mesa, pero o PSOE, en lugar de buscar unha solución, preferiu seguir coas mesmas prácticas do Partido Popular”.

Por otra parte, los concejales Del Río y Otero instan al equipo de gobierno a limpiar y mantener de forma adecuada el entorno del río de Os Pelamios, en Caraña. Según los ediles nacionalistas, los vecinos han alertado de varias caídas en las escaleras entre la zona y Saavedra Meneses por su estado.

El BNG advierte de que los empleados municipales realizan funciones distintas a las que les competen

Te puede interesar