Carril anima a los coruñeses a unirse a los actos del Día da Patria Galega en Santiago

|

redacción > a coruña
  El grupo municipal del BNG de A Coruña, a través de su portavoz, Xosé Manuel Carril, invita a todos los coruñeses a participar masivamente en el Día da Patria Galega, cuyo acto central se desarrolla en Santiago. Será a partir de las 12.00 horas, con una gran manifestación que partirá de la Alameda bajo el lema “Estamos por Galiza. A favor do pobo. Soberanía, Democracia e Traballo”.
Carril destaca que este día brinda la oportunidad de demostrar que “o nacionalismo si ten alternativas fronte á falta de propostas dos partidos estatais para resolver a crise”. “Nin o PSOE nin o PP están en disposición de resolver a crise porque seguen comprometidos coas políticas de dereitas e neoliberais”, censura.
También aboga por un autogobierno “real”, capaz de dotar a Galicia de un poder político “con capacidade e competencias suficientes para reactivar a economía e tirarmos da crise desde a xustiza social”.

Irmandades > También el Ayuntamiento ha animado a celebrar el Día de Galicia, recordando que la fecha “está moi vinculada a nosa querida cidade, por seren as Irmandades da Fala, de orixe coruñesa, as impulsoras desta conmemoración”.

Carril anima a los coruñeses a unirse a los actos del Día da Patria Galega en Santiago