SADA-El BNG acusa al alcalde de vender “fume mediático” ante la Xunta sobre el PGOM

Copia de El Ideal Gallego-2014-01-10-018-7884de7e

El grupo municipal del BNG criticó ayer abiertamente la reunión del pasado miércoles entre el alcalde, Ernesto Anido, y el vicepresidente de la Xunta, Alfonso Rueda.
Desde las filas nacionalistas recuerdan que en dicho encuentro el regidor habría comunicado al conselleiro de Presidencia los plazos para el PGOM “sen antes falar cos grupos municipais que teñen os votos para poder aprobalo”.
Su portavoz, Abel López Soto, considera que esta actitud no es más que “una irresponsabilidad e un engano á opinión pública co fin de aparentar unha normalidade inexistente”. A través de un comunicado, los nacionalistas lamentan que tras la ruptura del gobierno en el último pleno, Anido no se haya dirigido al “grupo maioritario” para comentar la nueva situación política “e procurar os apoios necesarios”.

irresponsable
Por todo, critican la reunión con Rueda por los proyectos de Sada “a sabendas de que é simplemente fume mediático se non procura os apoios no propio Concello”. “Ese é un mal comezo para un goberno precario e ausente”, insisten los nacionalistas, que censuran al alcalde porque “lonxe de establecer cauces de diálogo coa oposición, opta pola foto mediática”.
López Soto tacha a Anido de “irresponsable, prepotente e engreído, que non quere ver a súa delicada situación e non dubida en prexudicar a Sada por un titular de prensa, antepoñendo os seus intereses personais e de partido ao interese xeral”. Por último, recuerdan al alcalde que aún no tiene aprobados los presupuestos de 2014.

SADA-El BNG acusa al alcalde de vender “fume mediático” ante la Xunta sobre el PGOM

Te puede interesar