Anova exige que se inicie el trabajo para la redacción del PGOM bergondés

|

“O inicio dos traballos de redacción do plan xeral de Bergondo acumula un retraso considerable”, aseguran desde la formación de Anova, desde donde reclaman que se inicien estos trabajos.
En esta línea, explican que la UTE (Unión Temporal de Empresas) que se encarga de esta labor fue contratada “hai cse seis meses”, en estos momentos, “os traballos non teñen case comezado”, aseguran desde Anova.
Indican que esta situación se debe a que “a cartografía imprescindible para comezar aínda non foi entregada ao Concello pola outra empresa que tiña que elaborala”.
Una serie de planos que, junto con la redacción del plan general, iban por dos caminos diferentes y fueron contratados a dos empresas diferentes, resumen desde la formación nacionalista.
“No caso da cartografía, esta tiña como prazo tope para ser entregada, finais de febreiro, cousa que non ten sucedido aínda a día de hoxe”.
Ante esta situación, y el retraso acumulado para la redacción del documento urbanístico, Anova reclama al gobierno local de Bergondo que “faga valer os acordos asinados coa empresa encargada da cartografía”.
Piden que la administración bergondesa exija que cumplan con el contrato “de inmediato”. El objetivo obvio de esta petición es que la redacción del plan general “poida arrincar a súa redacción de inmediato”. Recuerdan en este punto que se trata de un documento fundamental para “o futuro de Bergondo”. n

Anova exige que se inicie el trabajo para la redacción del PGOM bergondés