Marea Atlántica apostará por los concursos públicos

El candidato de Marea Atlántica, Xulio Ferreiro, calificó ayer de “política black” la desarrollada por el alcalde, Carlos Negreira, al tiempo que defendió “a aposta da Marea pola transparencia total” en la comunicación entre el goberno local y la cidadanía, que en estos momentos, dijo, está “negada”.
“Vimos de coñecer que o 39,5% dos contratos que adxudicou o Concello en 2013 e 2014 foron polo procedemento negociado sen publicidade, a dedo, o que evidencia o escurantismo que aplica o señor Negreira sobre a xestión municipal”, manifestó Ferreiro, que reiteró el compromiso de Marea Atlántica para desterrar estos “métodos opacos e propios doutras épocas” para poner en marcha una política en la que se dé “preferencia” a los concursos públicos, “publicando a información de todos os contratos do Concello, así como facilitando a presenza de todos os grupos políticos municipais nas mesas de contratación”.
“Queremos unha lupa sobre o Concello, sobre nós mesmos se gobernamos. María Pita ten que ser transparente, de cristal”, concluyó el candidato.

Marea Atlántica apostará por los concursos públicos

Te puede interesar