Cambre y Sada amplían las expectativas laborales de veinte mujeres con un taller del área sociosanitaria

Cambre y Sada amplían las expectativas laborales de veinte mujeres con un taller del área sociosanitaria
Copia (2) de El Ideal Gallego-2017-10-06-016-edac789e

Cambre y Sada comparten nuevo taller de empleo subvencionado con casi 280.000 euros por la Xunta. Los alcaldes, Óscar García Patiño y Benito Portela Fernández, acompañados por el delegado autómico en A Coruña,  Ovidio Rodeiro Tato, presidieron la inauguración del Proxedis (Profesionais en Xerontoloxía e Discapacidade) en el Centro de Formación de Espíritu Santo.

El curso, con veinte inscritas, permitirá la contratación de un total de 26 personas (las alumnas, una directora, cuatro maestras y una auxiliar administrativa) durante nueve meses, en concreto  hasta el 26 de junio de 2018. En este tiempo, las participantes desarrollarán su actividad en Aspace, Aspronaga, Pai Menni, Residencia García Hermanos, Padre Rubinos y Caritas,  las entidades con las que se suscribieron acuerdos de colaboración para poder poñer en marcha este Proxedis Cambre-Sada.

Estas entidades acogerán a las alumnas-empleadas para que adquieran experiencia en los puestos de atención sociosanitaria a personas dependientes en instituciones sociales, donde se formarán durante estos meses, según apuntaron desde los dos municipios y desde la Xunta.

    

Estadísticas

El cambrés García Patiño aprovechó su intervención para exponer los datos de inserción de las ediciones anteriores: “Sada e Cambre somos conscientes dos excelentes resultados que están dando estes proxectos, xa que facemos un seguimento constante ao longo dos anos posteriores que nos dan un coñecemento real da inserción profesional de todas as persoas que pasaron por eles”, precisó  para aupuntar a que “na actualidade, as promocións do 2012-2013  e 2013-2014 seguen cun 70% de inserción,e  2014-2015 e 2015-2016 cun 60% e a última promoción do ano 2016-2017 chegou ao 80%, e debemos seguir nesta liña”, señaló Patiño.

En la misma línea, destacó la importancia que en estas cuestiones adquieren la implicación y unión de las administraciones, tanto de la autonómica como de las municipales, y de “as entidades que hoxe nos acompañan no desenvolvemento de actuacións “como a que estamos a inaugurar, actuacións xeradoras de emprego e polo tanto de crecemento económico para os nosos territorios”, sentenció el regidor de Cambre.

Por su parte, el delegado territorial de la Xunta incidió en el “obxectivo claro de dar formación a persoas desempregadas de cara a que logren reincorporarse ao mercado laboral” y añadió que “non podemos esquecer que grazas a estes obradoiros os beneficiarios accederán a un contrato laboral”.

De la misma manera, el alcalde cambrés, apuntó a la importancia de la colaboración entre municipios “para facer unha fronte común na loita polo desemprego, unha tarefa na que estes dous alcaldes están a dar unha lección de entendemento e posta da política ao servizo dos cidadáns” en Galicia.

Rodeiro añadió que los talleres se enmarcan en la Axenda 20 para o Emprego, la planificación autonómica en materia laboral.

Cambre y Sada amplían las expectativas laborales de veinte mujeres con un taller del área sociosanitaria

Te puede interesar